Licitatie Publica - Contract de servicii - SERVICE AUTO
Anunt de participare numarul 295/20.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Vasilica Florea, Tel.0244-511400, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
organizatorul procedurii: Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica
Adresa postala: B-dul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514.844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
organizatorul procedurii: Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica
Adresa postala: B-dul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514.844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
organizatorul procedurii: Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica
Adresa postala: B-dul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514.844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii - SERVICE AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la punctul de lucru al prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii - SERVICE AUTO - pentru toate tipurile de autovehicule aflate in dotarea autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
32 de autovehicule aflate in dotarea autoritatii contractante
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) garantie de participare: 1600 RON; b) garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea;
b) Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
c) Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
d) Certificat constatator emis de Registrul Comertului (pentru op. economici din Romania) si Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (pentru op. economici straini);
e) Certificat de inregistrare fiscala;
f) Autorizatie RAR pentru intretinere si reparatii autovehicule (pentru maricle indicate in caietul de sarcini)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii generale;
b)Bilant contabil pe anul 2005
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat ISO 9001;
b) Declaratie privind personalul calificat in acest domeniu;c) Declaratie privind dotarile tehnice specifice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2007 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria organizatorului: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul.Republicii, nr.2-4, jud. Prahova, etajul 2 - camera 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2007 11:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul.Republicii, nr.2-4, etaj.4, cam.415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si operatorii economici prin reprezentantii legali/persoanele imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL. DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Soseaua Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova - SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Tel.0244-511400, Email: juridic@copilprahova, Fax: 0244-586100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2007 13:47