Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii - Servicii de paza si protectie imobile


Anunt de participare numarul 45676/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Vasilica Florea, Tel.0244-511400, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica (organizatorul procedurii)
Adresa postala: Bdul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.(+4) 0244-514844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: (+4) 0244-511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii - Servicii de paza si protectie imobile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: la sediile celor 19 unitati din subordinea autoritatii contractante, aflate pe raza jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
paza si protectia bunurilor mobile si imobile aflate in administrarea celor 19 unitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurarea pazei si protectiei a 19 imobile, 24h/24h, 7 zile/saptamana, 31 posturi agent paza
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate de prelungire conform legii, conditionata si de existenta resurselor financiare
Intre 1 si 2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea: fonduri bugetare; plata prin O.P. in contul prestatorului deschis laTrezorerie, in termen maxim de 30 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE PERSOANE JURIDICE, contractul scris semnat de partile asociate va fi prezentat achizitorului inainte de semnarea contractului atribuit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate constatatoare - obligatii plata la bugetul general consolidat si bugete locale; Certificat de inregistrare fiscala; Certificat constatator ORC; Licenta de functionare, valabila la deschiderea procedurii; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(pt. persoane straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 sau extrase de bilant; Declaratie privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani de cel putin 3.000.000 lei(RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant ; Experienta similara - Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani; Detinerea spatiului autorizat unde va functiona Dispeceratul ofertantului; Echipamente si dotari tehnice specifice; Pregatirea profesionala si calificarea personalului; Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fise de experienta similara, copie contract si recomandare beneficiar; Informatii informatii cu privire la un contract de servicii care d.p.v.d. fizic si/sau valoric nu reprezinta mai mult de 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract, respectiv de o valoare maxima de 450.000 lei(RON); dispecerat in jud.Prahova sau infiintarea obligatorie pana la data atribuirii contractului; statii de emisie-receptie=min.31 buc, masini de interventie si deservire=min.5 autovehicule, armament in dotare (spray paralizant/pistoale cu gaze lacrimogene=31 buc, bastoane de cauciuc=150 buc; agenti de paza atestati, nr. personal angajat=min.150 salariati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 11:00
Locul: Directia Logistica, Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-d.Republicii, nr.2-4, et.4, cam.415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici, prin reprezentantii legali/persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: trimestrul I - 2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 - 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 - 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C.Prahova - Serviciul juridic contencios
Adresa postala: Sos. Vestului nr. 14-16, judetul Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Tel.(+4) 0244-511400, Email: [email protected], Fax: (+4) 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer