Licitatie Publica - Contract de servicii - Servicii de paza si protectie imobile
Anunt de participare numarul 6240/21.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Vasilica Florea, Tel.0244-511400, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica (organizatorul procedurii)
Adresa postala: B-dul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica (organizatorul procedurii)
Adresa postala: B-dul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova - Directia Logistica (organizatorul procedurii)
Adresa postala: B-dul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-514844, In atentia: Dir.Executiv Bucur Ruxanda, Email: [email protected], Fax: 0244-511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii - Servicii de paza si protectie imobile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: la sediile celor 19 subunitati aflate pe raza jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
paza si protectia bunurilor mobile si imobile aflate in administrarea celor 19 subunitati, in baza planului de paza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurarea pazei si protectiei a 19 imobile, 24h/24h, 7 zile/saptamana, 31 posturi agent paza + 4 posturi sef obiectiv
Valoarea estimata fara TVA: 1, 010, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitate de prelungire, conform legii, conditionata si de existenta resurselor financiare
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) garantie participare = 1200 RON, cf. documentatie atribuire;b) garantie buna executie = 5% din val.fara TVA a contractului, cf. documentatie atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE APROBATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE PERSOANE JURIDICE, contractul scris semnat de partile asociate va fi prezentat achizitorului inainte de semnarea contractului atribuit
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea; b)Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G.nr.34/2006; c)Certificate constatatoare - obligatii plata la bugetul general consolidat si bugete locale; d) Certificat de inregistrare fiscala; e)Certificat constatator ORC; e)Licenta de functionare, valabila la deschiderea procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilant contabil la data de 31.12.2005 sau extrase de bilant; b)Fisa de informatii generale, care va cuprinde si Declaratia privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b)Ofertantii vor face dovada unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani de cel putin 1200000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa/fise de experienta similara, copie contract si recomandare beneficiar; b)Certificat ISO 9001; c)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; d) Declaratie privind echipamentele si dotarile tehnice specifice; e)Declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea personalului; f)Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
c)un contract de servicii de o valoare maxima de 300000 RON; d)echipamente si dotari tehnice(dispecerat, masini de interventie si deservire, armament in dotare, statii emisie-receptie); e)personal calificat: agenti de paza, sef obiectiv, min.150 salariati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: prin numerar, la casieria organizatorului: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, Bdul.Republicii, nr.2-4, jud.Prahova, et.2 - cam.206.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2007 12:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul.Republicii, nr.2-4, et.4, cam.415-416.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici, prin reprezentantii legali/persoanele imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (organism competent pentru caile de atac)
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova - SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: Soseaua Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100298, Romania, Tel.0244-511400, Email: [email protected], Fax: 0244-586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 16:21