Licitatie Publica - Contract de servicii -consultanta Masura 1.2 Sapard privind realizarea proiectului Modernizare, Extindere si Dotare LSV Cluj
Anunt de participare numarul 41189/09.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel.0264445729, Email: [email protected], Fax: 0264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii -consultanta Masura 1.2 Sapard privind realizarea proiectului Modernizare, Extindere si Dotare LSV Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul DSVSA Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta -Masura 1.2 SAPARD- privind realizarea proiectului Modernizare, Extindere si dotare LSV -DSVSA Cluj conf caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta Masura 1.2 Sapard conf caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 60, 857RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.02.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in 1200 lei se va constitui conf cu doc de atribuire. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului de achizitie, se va constit conf doc de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata, in cazul declararii castigatoare a ofertei comune, cu obligatativitatea mentinerii asocierii pe toata durata de realizare a contractului, potrivit documentatiei de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf.documentelor si cerintelor stabilite prin doc de atribuire.
Certificate constatatoare priv indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat inclusiv cele locale precum si a contributiilor sociale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf.documentelor si cerintelor stabilite prin doc de atribuire.
Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv.
Copii dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf.documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cu chitanta la sediul DSVSA Cluj. Cu OP in contul RO29TREZ2165009XXX007043 deschis la Trezoreria Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2008 10:00
Locul: sediul DSVSA Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor participantilor la licitatia deschisa.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: STR.STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF PREVEDERILOR LEGALE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR.P-TA MARASTI NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400609, Romania, Tel.0264/445729
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2008 11:04