Licitatie Publica - Contract de servicii de acordare credite linie de finantare rambursabila interna sau externa, in valoare de 20.000.000 lei, cu o maturitate de 15 ani si cu o perioada de gratie de 3 ani, pentru finantarea integrala sau partiala, pre-finantarea s
Anunt de participare numarul 94031/11.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: LIDIA PANA, Tel.0372462637, In atentia: Leonard ONCICA, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de serviciide acordare credite linie de finantarerambursabila interna sau externa, in valoare de 20.000.000 lei, cu o maturitate de 15 anisi cu o perioada degratie de 3 ani, pentru finantarea integrala sau partiala, pre-finantarea si/sau co-finantarea obiectivelor de investitii publice de interes judetean si proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de postaderare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de serviciide acordare credite linie de finantarerambursabila interna sau externa, in valoare de 20.000.000 lei, cu o maturitate de 15 anisi cu o perioada degratie de 3 ani, pentru finantarea integrala sau partiala, pre-finantarea si/sau co-finantarea obiectivelor de investitii publice de interes judetean si proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de postaderare, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de serviciide acordare credite linie de finantarerambursabila interna sau externa, in valoare de 20.000.000 lei, cu o maturitate de 15 anisi cu o perioada degratie de 3 ani, pentru finantarea integrala sau partiala, pre-finantarea si/sau co-finantarea obiectivelor de investitii publice de interes judetean si proiectelor care beneficiaza de fonduri externe nerambursabile de postaderare, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 100.000 lei; -cuantumul garantiei de buna executie este de 0, 1 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al Judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 (formularul 1)
-Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181(formularul2);
-Certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste casocietateanu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor;
-Certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura.-Certficat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Autorizatie de functionare emisa de BNR;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire: -Fisa de , ,informatii generale, ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire: -Lista principalelor servicii de acordare de credite (in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini) prestate pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani;
-se va prezenta un contract similar celui care face obiectul achizitiei (in copie)
-Informatii privind acordul de subcontractare si acordul de asociere (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 20
Candidatii vor completa si depune o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte valoarea activului net bilantier la data de 31.12.2008.Vor fi preselectati candidatii in ordine descrescatoare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, camera 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: Srt. Portului, nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246212725, Email: [email protected], Fax: 0246217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0372462622, Email: [email protected], Fax: 0372462611, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2010 17:31