Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii -prestarea serviciului de paza si interventie


Anunt de participare numarul 2216/15.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01784
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240048, Romania, Punct(e) de contact: ION POPESCU, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673, Adresa internet (URL): str.Tudor Vladimirescu, nr.31, loc.Rm.Vilcea, Jud. Vilcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii -prestarea serviciului de paza si interventie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01784 Rm.Vilcea, la locatiile:
-str.Stirbei Voda nr.49-str.Tudor Vladimirescu nr.31
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
paza obiectivelor militare a bunurilor si valorilor din incinta acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13agenti*24ore/zi*245 zile=76440ore
Valoarea estimata fara TVA: 326, 399RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii duratei contractului cu maxim 4 luni de la data expirarii acestuia.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 6527 lei constituita sub forma de garantie bancaraGarantie de buna executie in cuantumul si modalitatiile prevazute in D.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul repartizat ; ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru a fi semnat contractul este necesara obtinerea autorizatiilor de acces la informatii secrete de serviciu pentru intreg personalul operatorului economic declarat castigator, care va fi implicat an derularea contractului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criterii de calificare:
-declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neancadrarea an situatiile prevazute la art.181 din O.U.G 34/2006.Ofertantul care nu isi dovedeste forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau care nu detine autoriatie de securitate eliberata de autoritatea competenta din M.Ap. si Licenta eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, va fi exclus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de informatii generale. Copie autentificata dupa Bilantul contabil la 31.12.2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in anuii 2004 - 2005 sa fie de trei ori mai mare adica: minim 979196 lei sau 289019 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara.Declaratie privind resursele tehnice si umane.
Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solicitam completarea si depunerea unui formular din care sa rezulte ca puteti pune la dispozitie, pentru indeplinirea contractului, mijloace tehnice si umane, enumerate in caietul de sarciniSolicitam completarea si depunerea unuia sau mai multor formulare din care sa reiasa ca ati indeplinit, in ultimii trei ani contracte de prestare a serviciului de paza, cu o valoare totala fara T.V.A de min 50% din valoarea estimata a contractului pe 2007 adica minim 163199 lei , echivalentul a 48169 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul autoritatii contractante, cu numerar, la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2007 11:00
Locul: Sediul Unitatii Militare 01784 Rm.Vilcea, str. Tudor Vladimirescu , nr.31, jud.Vilcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, Sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199538, Fax: 0213199538, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de vcatre un contestator despre un cat al unitatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Unitatii Militare 01784 Rm.Vilcea
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu, nr.31, ,Localitatea: Rm.Vilcea, Cod postal: 240048, Romania, Tel.0250/739601, Email: [email protected], Fax: 0250/735673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2007 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer