Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii privind vanzarea biletelor si abonamentelor de calatorie catre utilizatorii transportului public de persoane prin curse regulate din Municipiul Ploiesti, in 22 tonete puse la dispozitie de beneficiar.


Anunt de participare (utilitati) numarul 133911/12.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Gagani88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 244543751, In atentia: Mihaela Bitica, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de serviciiprivind vanzareabiletelorsiabonamentelordecalatoriecatreutilizatoriitransportuluipublicdepersoaneprincurseregulatedinMunicipiulPloiesti, in 22 tonetepuseladispozitiedebeneficiar.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 387, 013.49RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata primului contract subsecvent este de 8 luni incepand cu data de 01.05.2012 pana la 31.12.2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de serviciiprivind vanzareabiletelorsiabonamentelordecalatoriecatreutilizatoriitransportuluipublicdepersoaneprincurseregulatedinMunicipiulPloiesti, in 22 tonetepuseladispozitiedebeneficiar.
Durata primului contract subsecvent este de 8 luni incepand cu data de 01.05.2012 pana la 31.12.2012 .
Valoareaestimataa primului contract subsecvent: 308.225, 22lei, fara TVA, din care 229.739, 35 lei fara TVA pentru bilete la un comision de 8% si 78.485, 87 lei fara TVA pentru abonamente silegitimatiidecalatorievalabileozila un comision de 4%.
Informatii privind acordul-cadru
a) Primulcontractsubsecventsevaincheia pe o perioada de 8 luni incepand cu data de 01.05.2012 pana la 31.12.2012pentruvaloarea minima a acordului cadrub) Urmatoarelecontractesubsecventevorfiincheiatelasolicitareaautoritatiicontractantepebazanecesitatiiloracestuia.Valoarea si durata pentru care se incheie contractul de serviciivor fistabiliteinmomentulsolicitarii.c)Termenuldesemnareacontractuluisubsecventestede7zilede lasolicitare.
d) Incazulincarefurnizorul refuzasasemnezeuncontractsubsecvent, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita rezilierea acordului-cadrusidaune-interesede5%dinvaloareatotalaramasadeexecutataacordului-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55900000-9 - Servicii de vanzare cu amanuntul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul de vanzari pe anul 2011, pentru cele 22 de tonete este de 7.250.833, 06 lei fara TVA din care 4.307.612, 90 lei fara TVA reprezinta volumul de vanzari bilete si 2.943.220, 16 lei fara TVA reprezinta volumul de vanzari abonamente si legitimatii
Valoarea estimata pe o perioada de 12 luni cu un commision de 8%pentru bi1ilete si4% pentru abonamenteeste de 462.337, 83 lei fara TVA
Valoare estimata a primului contract subsecvent, pe 8 luni -308.225, 22lei fara TVA
Volum vanzari estimat pentru 36 luni, pentru cele 22 de tonete - 21.752.499, 18 lei fara TVA
Valoarea estimata pe o perioada de 36 luni cu un commision de 8%pentru bi1ilete si4% pentru abonamenteeste de 1.387.013, 49 lei fara TVA
Valoare estimata a acordului cadru , pe 36 luni, - 1.387.013, 49lei fara TVADupa caz, - valoarea maxima estimata a acordului cadru, fara TVA - 1.387.013, 49 Moneda: RON
- valoarea minima estimata a acordului cadru, fara TVA -308.225, 22 Moneda: RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 387, 013.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuanumul garantiei de participare este de :8000, 00 RONOperatoriieconomicicareseincadreazaincategoriaIntreprinderilorMicisiMijlocii, potconstitui50%dinvaloareagarantieideparticipare, cuconditiaprezentariideclaratieiprivindindeplinireaconditiilorconformLegii346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zileModuldeconstituireagarantieideparticipare : a) prinviramentbancar;b) printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari, (inoriginal);c) prinordindeplatacuconfirmareabanciiemitente;d) prinfilaCECcuconfirmareabanciiemitente, (inoriginal)e) prindepunerea, lacaseriaautoritatiicontractante, asumeidebaniinnumerar.Contuldeschispentruconstituireagarantieideparticipareeste: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSGPloiesti.Insituatiaincareofertantulconstituiegarantiadeparticipareprintr-uninstrumentdegarantareemisdeobancasaudeosocietatedeasigurari, aceastavatrebuisaprevadaangajamentulemitentuluidearetinedingarantiadeparticipareosumacalculataconformprevederilorart. 2781, alin (1), dinOUG34/2006, cumodificarilesicompletarileulterioare, insituatiaincareofertantuldepuneocontestatiecevafirespinsadeCNSC. UnmodeldescrisoaredegarantiebancarapentruparticiparelaoproceduradeachizitiepublicaesteprezentatinFormularul 11 Cuantumulgarantieidebunaexecutieacontractuluideservicii :5%din valoarea contractuluiModuldeconstituireagarantieidebunaexecutieacontractului: - printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari(de preferat prinscrisoare de garantie bancara);
- prindepunereasumeidebanilacaseriaautoritatiicontractante.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare .Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 alin(1) din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindsituatiapersonalaaofertantului-Cerintaminima: completareFormular1.
Declaratiepepropriaraspundereprivindrespectareaprevederilor.art. 691- Cerintaminima: completareFormular2.
Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt-Radu Popescu - Director General, Daniela Birligiu -Director Financiar, Micu Ion - Director Tehnic
Certificatdeparticiparelalicitatiecuofertaindependenta- Cerintaminima: completareFormular3. Cerintaminima: Certificatconstatatoremisdeoficiulregistruluicomertuluisauautorizatiedefunctionaresaudocumenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanafizicasaujuridica.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent , vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2853/22.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 11:00
Locul: RATP-Ploiesti, str.Gageni, nr.88, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: in situatia in care se prezinta pretul cel mai scazut cu aceiasi valoare de mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora noi oferte financiare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 alin(1)lit.(b)din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R .A.T.P. Ploiesti
Adresa postala: Str.Gageni, nr.88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer