Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii


Anunt de participare numarul 83818/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)
Adresa postala: str. a I-a nr.180, Localitatea: Sulina, Cod postal: 825400, Romania, Punct(e) de contact: ALINA PICU, Tel.0240543003, In atentia: compartimentului achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0240543661, Adresa internet (URL): www.primariasulina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: autoritate publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: orasul Sulina, judetul Tulcea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de expertizare tehnica, audit energetic, studiu de prefezabilitate si studiu de fezabilitate, pentru blocurile de locuinte din orasul Sulina, judetul Tulcea, detaliate in documentatia de atribuire, in vederea izolarii termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de expertizare tehnica, audit energetic si studiu de fezabilitate pentru blocurile de locuinte din orasul Sulina, judetul Tulcea, detaliate in documentatia de atribuire, in vederea izolarii termice.
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este in suma de 1680 lei. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de atestare fiscala, privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, certificat fiscal eliberat de comp. impozite si taxe locale, al unitatii adm- teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu inregistreaza debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in care obiectul principal de activitate sa corespunda cu obiectul contractului - valabil la data deschiderii ofertelor, certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului cu toate mentiunile, in copie simpla.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale conform model formular Informatii generale copia xerox a ultimului bilant, inregistrat si vizat de autoritatile competente; cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 168 mii lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si Fisa de informatii privind experienta similara. Declaratiile vor fi insotite de copii simple ale contractelor care dovedesc experienta similara, insotita de anexele acestora, copii simple ale proceselor - verbale de predare a documentatiei tehnico- economice, recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte calitatea lucrarilor si a serviciilor prestate ca fiind cel putin buna. ofertantii trebuie sa faca dovada finalizarii (pv de predare - primire a documentatiei tehnico - economice) in ultimii 3 ani, inclusiv 2009 a minimum 2 contracte care au avut ca obiect prestari servicii de proiectare termoizolatie si audit energetic la cladiri cu mai mult de 3 niveluri executate, a caror valoare sa fie de cel putin 84000 lei.
Operatorul va nominaliza auditor energetic clasa I, expert si verificator tehnic exigenta A1, expert si verificator tehnic exigenta E, arhitect cu drept de semnatura, inginer structura de rezistenta, inginer / subinginer instalator, manager de proiect, completare si prezentare declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere(decl. vor fi insotite de copii ale diplomelor de studii ale membrilor echipei de proiect, copie dupa atestatele profesionale, copie carnet munca/ctr. de munca, CV-urile persoanlelor nominalizate ptr. proiect, declaratie de disponibilitate). Operatorii economici vor prezenta copii ale certificatelor care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii cf standard SREN - ISO9001/2000 si management al mediului cf standard SREN - ISO 14001/2004; OHSAS18001:2007 privind managementul securitatii si sanatatii in munca, certificat de atestare privind sistemul de responsabilitate sociala SA8000/2008.Atentie: nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere si nu le detin la data deschiderii ofertelor. vizitarea amplasamentelor - cerinta obligatorie; declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatntii ofertantilor participanti la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta imputernicire emisa de operatorul economic si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0241/606591, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC, in termen de 5 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Sulina, str. I, nr. 180, Localitatea: Sulina, Cod postal: 825400, Romania, Tel.0240/543001, Email: [email protected], Fax: 0240/543661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer