Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii


Anunt de participare numarul 79555/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel.0230-210148 int.149, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si cu dotarea acestuia.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE SERVICII ELABORARE PUZ SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM (RLU) AFERENT PUZ PENTRU DEPOZITE DE DESEURI PENTRU COMUNA MOARE SI COMUNA POJORITA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 92, 436.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 1800 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;2.Declaratie pr neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;
3.Op ec (lider, asociat, subcontractor) tr sa pr Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de M.F.P., in original sau copie legalizata;4.Op ec (lider, asociat, subcontractor) tr sa pr Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul pers jur elib de Primarie, in original sau copie legalizata;5.Per jur straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dov ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Doc vor fi prez in original sau copie leg la care se va alatura traducerea autorizata si leg a acestora in limba romana.6.Op ec (lider, asociat, subcontractor) tr sa completeze Declaratie privind calitatea de participant la procedura;7.Op ec (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau Autorizatie de functionare/altele echivalente in original sau copie legalizata pentru persoane fizice.8.Cert de inreg eliberat de O.R.C. de pe langa Tribunalul Teritorial in copie.9.Per jur /fizice straine: Doc edif care dovedesc o forma de inreg ca pers juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa prezinte Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat;
2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente;
3.Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente;
4.Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente.
5.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: realizarea unei cifre medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) egala sau mai mare decat 270.000lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei;
2.Experienta similara;
3.Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii;
4.Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta; 5.Operatorul economic trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, dovedita cu cate o declaratie pe propria raspundere a fiecaruia dintre cei nominalizati;
6.Informatii privind subcontractantii;
7.Informatii privind asocierea;
8.Certificarea ISO 9001 privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitati in domeniul proiectarii in constructii sau echivalent;
9.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;
10.Certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii vor prezenta cel putin 10 (zece) contract finalizate in ultimii 3 ani al carui obiect a fost intocmirea lucrarilor de urbanism;2. Ofertantii vor prezenta cel putin un contract avand ca obiect proiectare de urbanism PUZ in valoare de minim 27.000 lei RON fara TVA;Se vor prezenta: 1. Copie dupa contractul de prestari servicii care dovedeste experienta similara, insotit de anexele acestuia;2. Copie dupa procesul verbal de receptie al serviciilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara;3. Recomandari din partea beneficiarului din care sa rezulte calitatea lucrarilor si serviciilor prestate ca fiind cel putin buna.3.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal, dupa cum urmeaza: - minim 2 arhitecti urbanisti cu vechime in domeniul proiectarii de urbanism de minim 1 an si proiectare de civile minim 3 ani;
- minim un angajat specializat inspector de protectia muncii;
- minim 2 manageri de proiect atestati, care vor raspunde de indeplinirea contractelor.Se vor considera dovezi, in mod cumulat, urmatoarele: -copia diplomei de absolvire a studiilor universitare vechime minim 3 ani;
- copia diplomelor RUR vechime minim 1 an;
- CV cu nominalizarea proiectelor de urbanism executate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 7.709 din 25 mai 2009 este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 09:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer