Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii


Anunt de participare (utilitati) numarul 59108/18.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Suc. Hidrocentrale Hateg, Tel.0213074629, In atentia: ing. Tasala Petru, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213032572, Adresa internet (URL): Loc. Hateg, str. Progresului, nr. 38 bis, jud. Hunedoara, cod 335500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Suc. Hidrocentrale Hateg
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL I : Servicii de proiectare tehnica pentru constructiiCOD CPV 74232200-6
1) Reparatie drum acces captare Netis intre hm 21+15 si hm 0+00. (Elaborare PT, CS si DA)
2) Captare Netis. Stabilizarea radierului si albiei aval de debusare vane segment (Elaborare PT, CS si DA)
3) Reparatie galerie de racord Valea Mare Captare Bodu (Elaborare PT, CS si DA)
4) A.H.E. Raul Mare Retezat. Stoparea infiltratiilor prin peretii depresiune a centralelor de pe amenajarea Raului Mare(Elaborare PT, CS si DA)
5)CHE Retezat.Etansarea peretilor casei vanelor sferice si reducerea umiditatii ininterioarul acesteia (Elaborare PT, CS si DA)
6)CHE Hateg.Intretinere si reparatie a senalului de ape mari aval de baraj pana la confluenta cu Raul Strei(Elaborare PT, CS si DA)
7)AHE Raul Mare Aval Reparatie pod peste baraj Ostrovul Mic(Elaborare PT, CS si DA)8)Reabilitarea drmului de acces spre CHE Clopotiva(Elaborare PT, CS si DA)LOTUL II: Studii de fezabilitateCOD CPV 74131500-1
1) AHE Raul Mare Retezat. Aductiunea principala. Put captare Netis. STUDIU DE FEZABILITATELucrari necesare pentru cresterea debitului captat.
2) AHE Raul Mare Aval. CHE Ostrovul Mic. Lucrare de marirea sigurantei in exploatare ale acumularii Ostrovul Mic.Studiu de fezabilitate.LOTUL III : Servicii de proiectare si conceptie tehnicaCOD CPV: 74232000-4
1) A.H.E. Strei Aval. CHE Subcetate. Actualizarea instructiunilor de urmarire curenta.
2) A.H.E. Strei Aval. CHE Subcetate. Date de sinteza privind proiectarea si executia sistemelor de etansare a digurilor si centralei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232000-4-Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare pe loturi
205.000 leiLOT I
160.000 leiLOT II
60.000 leiLOT III.
Valoarea estimata fara TVA: 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 4.100 lei LOT I ; 3.200lei LOT II ;1.200 lei LOTIII
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma legalizata de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Copie legalizata a certificat de inmatriculare si codul unic de inregistrare emis de oficiul registrului comertului-Copie legalizata a certificatului constatator emis de oficiul national alcomertului
-Autorizatie de functionare (altele echivalente)
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie legalizata bilant contabil din anul precedent , vizat de organele in drept.
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani:
-valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este de 615.000 lei pentru LOT I, 480.000 lei pentru LOT II si de180.000 lei pentruLOT III.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului C2-Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, de unde sa rezulte ca a derulat cel putin un contract sau maxim doua, similare cu contractul ce urmeaza a fi incheiat, in valoare de: 205.000 leiLOT I
160.000 lei LOT II
60.000 lei LOT III
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1) Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
2) Experienta profesionala a personalului implicat direct in lucrari similare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 13:00
Locul: Loc. Hateg, str. Progresului, 38 bis, jud. Hunedoara, Sala de Sedinte - Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelorReprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Localitatea Bucuresti, str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Alba Iulia
Adresa postala: Loc. Alba Iulia, B-dul I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Hidroelectrica S.A.- Sucursala Hidrocentrale Hateg - Oficiul Juridic
Adresa postala: Loc. Hateg, str. Progresului, 38 bis., jud. Hunedoara, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254207404, Fax: 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2008 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer