Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii


Anunt de participare numarul 91803/30.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-520.085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Conferinta de presa in sala Consiliului Judetean Suceava, insertii ziare in presa judeteana scrisa, insertii radio la posturi de radio si pagina web in presa on-line, autocolantele si serviciile de promovare la sediul autoritatii contractante.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de publicitate pentru proiectul:
Gospodina Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Sasca, COD SMIS 5297, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, pe Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2. Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
22459100-3-Autocolante si benzi publicitare (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 46, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 900 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %Buget de stat: 13 %Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;7.Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii pentru presa scrisa: - Certificat de audit BRAT, din care sa rezulte tirajul mediu difuzat (vandut) pe editie minim 7000 exemplare/editie;
- Aria de difuzare se solicita a fi pe suprafata judetului Suceava. Se vor prezenta: Contracte, facturi, abonamente incheiate de operatorul economic cu persoanele fizice si/sau juridice de pe teritoriul judetului Suceava, care au beneficiat de publicatia respectiva;
- Profilul: ziar judetean;
- Publicul tinta: populatia activa din judetul Suceava;
2.Informatii pentru presa electronica:
- site-ul trebuie sa fie specializat in stiri zilnice de interes judetean si sa contina in structura sa informatii de interes local din domeniul administrativ, politic, social, cultural, de turism, e.t.c;
- publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din intreaga tara si cu preponderenta cei din judeul Suceava;
- numarul minim de accesari zilnice: 8000 dovedite prin prezentarea extrasului dintr-un site public autorizat de contorizare a accesarilor;
3.Informatii pentru presa audio:
- Aria de acoperire se solicita a fi pe suprafata judetului Suceava;
- Audienta certificata de o institutie specializata, recunoscuta de industria de profil.- Profilul: stiri zilnice si sa contina in structura sa informatii de interes local din domeniul administrativ, politic, social, cultural, de turism, e.t.c.
- Publicul tinta cetatenii, institutiile publice si agentii economici, cu preponderenta cei din judeul Suceava;
4.Informatii privind subcontractantii - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
5.Informatii privind asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Informatii pentru presa scrisa: - Certificat de audit BRAT, din care sa rezulte tirajul mediu difuzat (vandut) pe editie minim 7000 exemplare/editie;
- Aria de difuzare se solicita a fi pe suprafata judetului Suceava. Se vor prezenta: Contracte, facturi, abonamente incheiate de operatorul economic cu persoanele fizice si/sau juridice de pe teritoriul judetului Suceava, care au beneficiat de publicatia respectiva;
- Profilul: ziar judetean;
- Publicul tinta: populatia activa din judetul Suceava;2.Informatii pentru presa electronica: - site-ul trebuie sa fie specializat in stiri zilnice de interes judetean si sa contina in structura sa informatii de interes local din domeniul administrativ, politic, social, cultural, de turism, e.t.c;
- publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din intreaga tara si cu preponderenta cei din judeul Suceava;
- numarul minim de accesari zilnice: 8000 dovedite prin prezentarea extrasului dintr-un site public autorizat de contorizare a accesarilor;3.Informatii pentru presa audio: - Aria de acoperire se solicita a fi pe suprafata judetului Suceava;
- Audienta certificata de o institutie specializata, recunoscuta de industria de profil.- Profilul: stiri zilnice si sa contina in structura sa informatii de interes local din domeniul administrativ, politic, social, cultural, de turism, e.t.c.- Publicul tinta cetatenii, institutiile publice si agentii economici, cu preponderenta cei din judetul Suceava.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire este publicata pe SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2009 15:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, pe Axa prioritara 3.
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148 int 150, Email: [email protected], Fax: +4) 0230 222 839; (+4) 0230 520085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2009 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer