Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii "ACORD CADRU ? Prepararea hranei bolnavilor internati in Spital ? SERVICII DE CATERING "


Anunt de participare numarul 126634/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov
Adresa postala:  Str. Prundului nr.7-9, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500123, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Marcu, Tel. 0268/511.481, Email:  [email protected], Fax:  0268/410205, 511484, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii "ACORD CADRU ? Prepararea hranei bolnavilor internati in Spital ? SERVICII DE CATERING "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Prepararea hranei bolnavilor internati in Spital se va face in spatiul amenajat al operatorului economic..
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 60 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 497, 580.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii "ACORD CADRU ? Prepararea hranei bolnavilor internati in Spital ? SERVICII DE CATERING "Locul de prestare : prepararea hranei bolnavilor internati in Spital se va face in spatiul amenajat al operatorului economic..
Principalul loc de livrare : Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Brasov din Str. Prundului nr.7-9, stationarul de zi de la Centrul de Sanatate Mintala : Str.Cuza Voda nr.26 Jud. Brasov, Sectia Psihiatrie II si Clinica Psihiatrie : Str. Mihai Eminescu nr. 18, Psihiatrie Cronici Mina 1 Mai : sat Colonia Mina 1 Mai, comuna Vulcan, Psihiatrie Acuti Timisu de Sus : Sos. Nationala km 50, Psihiatrie Cronici Zarnesti, Str. Pompiliu Dan nr.8. Transportul hranei la Sectiile Spitalului cade in sarcina operatorului economic.
Procedura se finalizeaza prin incheierea unui acord-cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordul-cadru va fi incheiat in vederea atribuirii contractelor subsecvente de Servicii de Catering. Denumirea produselor, specificatiile tehnice, cantitatile se regasesc in Caietul de Sarcini. Cantitatile precizate in Caietul de Sarcini sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului-cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul-cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 497, 580.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 0.5% din valoarea maxima fara T.V.A: 37.487, 90 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua din Bugetul Spitalului in maxim 30 de zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate2.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in termen de valabilitate.
4.Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic se angajeaza sa preia un numar de 29 angajati pe toata durata contractului in conditiile prevazute in Codul Muncii.5.Declaratie pe proprie raspundere privind obligativitatea operatorului economic de a prelua stocurile existente la magazia de alimente.
6.Pentru persoanele juridice/fizice romane : certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte incadrarea in codul CAEN 562 ? valabil la data deschiderii ofertelor ? in original .7.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C. in copie conforma cu orginalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar ? contabila ( Bilantul financiar contabil 31.12.2010) ? copie semnata si stampilata, vizata DGFP.
Fisa de informatii generaleRezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani.
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani ; cifra de afaceri sa nu fie mai mica de 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ? cel putin de 5 ani, cu obligativitatea prezentarii a cel putin unui contract similar ? valoarea minima impusa este de 2.500.000 lei
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti ? se va prezenta cel putin 2 recomandari pentru servicii de aceeasi natura
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, si al cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Prezentarea de catre ofertant a unei declaratii pe propria raspundere ca la nivelul propriei societati comerciale este implementat sistemul de management al sigurantei alimentelor conform HG nr. 924/2005 si ca isi asuma respectarea principiilor impuse de ISO 22.000/HACCP, in cadrul punctelor de lucru organizate pentru indeplinirea contractelor subsecvente acordului-cadru, in eventualitatea declararii castigatoare a ofertei sale
Pentru mijloacele de transport alimente se vor prezenta copii semnate conform cu originalul dupa : - Certificat de inmatriculare ;
-Autorizatia eliberata de Directia Generala de sanatate Publica ;
- Autorizatia sanitar-veterinara eliberata de Directia Sanitar Veterinara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 10:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie si Neurologie Str. Prundului nr.7-9, Brasov, Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor, sau cate un delegat imputernicit avand asupra sa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6 Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov Sectia Contecios-Administrativ
Adresa postala:  B-ul Eroilor Nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268 414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie si Neurologie
Adresa postala:  Str.Prundului nr.7-9, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500123, Romania, Tel. 0268/511481, Email:  [email protected], Fax:  0268/511484
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2011 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer