Licitatie Publica - Contract de servicii acordare credit pentru capital de lucru in valoare de 20.000.000 lei si o optiune de a suplimenta creditul de baza cu 10.000.000 lei
Anunt de participare (utilitati) numarul 126527/22.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, Email: [email protected], Fax: +40 0250 732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala ce desfasoara activitati relevante in domeniul energie
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de servicii acordare credit pentru capital de lucru in valoare de 20.000.000 leisi o optiune de a suplimenta creditul de baza cu 10.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Credit de baza 20.000.000 lei si o posibila optiune de suplimentare a creditului cu 10.000.000 lei.
Autoritatea contractantava avea dreptul de a opta pentru a efectua o singura tragere a sumei contractate sau va putea efectua trageri multiple
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit de baza de 20.000.000 Leisi o posibilaoptiune de suplimentare acreditului cu 10.000.000 lei . Costul creditului (valoarea estimata) a fost calculat atat ptr. creditul de baza cat si ptr. optiunea suplimentara.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optiune suplimentare credit cu 10.000.000 lei, in conditiile Art. 252, lit. k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 80.000 lei, care se va constitui la Etapa a-II-a depunere Oferta Preliminara de catre candidatii selectati. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Foduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-neincadrarea in Art, 180; Art.181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in Art 69^1;
-Certificat de participare cu oferta idendependenta;
-Documente de inregistrare: Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inregistrare/Documente/atestate/-Autorizatiei de functionare ? emisa de Banca Nationala a Romaniei, in baza Legii nr.26/1990 republicata, - Acord de asociere - Formularul 13 (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale - Formular B2;
-Declatie privind Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani(2008;2009;2010)
2. Bilant la 31.12.2010 -vizat si inregistrat de organele competente ( copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Completare Formular 12 E.
-Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unei recomandari/ certificat constatator emis(a) de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
-Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 12 I referitioare la efectivul mediu anual al personalului angajat si personalul de conducere pe ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul ofertelor rezultate in urma procesului de negociere vor fi introduse in SEAP .Oferta financiara finala va fi cea reofertatain SEAP.Nr. de runde 1 (una).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Ramnicu valcea, strada Industriilor , Nr.1 - Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai candidatilor cu imputernicire scrisa si documente de identitate .Observatori UCVAP, dupa caz. Membrii comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 31046 41, Email: [email protected], Fax: 021 31046 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC AUTORITATE CONTRACTANTA
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. 0250 733601 int.258, Adresa internet (URL): www.cetgovora.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 15:15