Licitatie Publica - Contract de servicii acordare credit pentru investitii in valoare de 31100000 lei
Anunt de participare (utilitati) numarul 134333/30.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul ENERGIEI
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de servicii acordare credit pentru investitii in valoare de 31100000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta sa efectueze trei trageri din creditul contractat, astfel:
-data tragere transa I: suma de 7.800.000, 00 lei la data de 30.09.2012
-data tragere transa II: suma de 10.000.000 lei la data de 31.12.2012
-data tragere transa III: suma de 13.300.000 lei la data de 30.04.2013
Rambursarea creditului se va face in patru rate fixe: - rambursare rata I suma 5.700.000, 00 lei scadenta la data de 30.12.2013
- rambursare rata II suma 5.700.000, 00 lei scadenta la data de 30.06.2014
- rambursare rata III suma 14.000.000, 00 lei scadenta la data de 30.01.2015
- rambursare rata IV suma 5.700.000, 00 lei scadenta la data de 30.12.2015
Cotatia ROBOR 6M ce va fi utilizata pentru calculul dobanzii aferente primei luni este cotatia ROBOR 6M valabila in ultima zi lucratoare a lunii precedente acordarii creditului.Marja dobanzii acordata de ofertant va ramane nemodificata pe intreaga durata a contractului, plata dobanzii aferente urmand a se efectua lunar, in ultima zi din luna pentru care se efectueaza plata, fiecare luna se considera a avea 30 de zile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Categoria serviciilor, conform Anexa 2A1 din OUG nr.34/ 006, nr.6 b): ?Servicii de acordare credit? - Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 534, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 60000 lei. Perioada de valabilitate: minim 3 luni de la termenul limita de primire a candidaturilor.Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat.Garantia este constituita printr-un instrument de garantare, acest document fiind transmis in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conditiile prevazute de art. 278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata. 5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire a garantie de buna executie: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract; retineri succesivedin sumele datoratepentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in anexa la Formularul 10B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular12 A - se completeaza si de tertul sustinator sau asociat, daca este cazul.
- Declaratiepe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular12 B se completeaza si de tertul sustinator sau asociat (doar lit.a), c1) si d)), daca este cazul.
- Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 20;
- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular C
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN
Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT
Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI
Sef Serviciu Financiar - ec. Daniel ILINCA
Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia COCLET
Compartiment Juridic ? cs.jr. Dumitru RADA
Serv. Achizitii Publice ? ec. Codruta Avan Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului, valabil la data deschiderii ofertelor (original), din care sa rezulte ca : -Domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii;
-Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
- Prezentarea Autorizatiei de functionare ? emisa de Banca Nationala a Romaniei, in baza Legii nr.26/1990 republicata.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Tert sustinator capacitate economica si financiaraIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care
beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si
financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, respectiv prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat cel putin un serviciu de acordare credit, dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, in valoare de minim 31.000.000 lei.
Informatii privind asocierea
Tert sustinator capacitatea tehnica si/sau profesionala.In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in
forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Standarde de asigurare a calitatii
Certificate emise de organisme autorizate , care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, valabil la data deschiderii candidaturilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul ofertelor rezultate in urma procesului de negociere si consemnate in Procesul Verbal vor fi introduse in SEAP in vederea derularii fazeifinale de licitatie electronica.Oferta financiara finala va fi cea reofertata in SEAP prin ?licitatie electronica? in baza prevederilor art.161, alin.1), lit.b) din OUG 34/2006.Se organizeaza etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare si criteriul de evaluare pretul cel mai scazut.Operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.In conformitate cu prevederile art.38, alin.4)din HG 925/2006?refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, astfel aplicandu-se prevederile art.87, alin.(1)lit.a)?, respectiv pierderea garantiei de participare.La faza finala pot depune oferta numai operatorii economici care au trecut de fazele anterioare de calificare/negociere desfasurate offline.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 12:30
Locul: Sediul autoritatii contractante, Str. Industriilor, nr.1, Rm.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa si documente de identitate, observatori UCVAP dupa caz, membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a) In functie de modul de prezentare a candidaturilor, respectiv Oferta individuala/Oferta comuna - cu sau fara sustinere/subcontractare, pentru indeplinirea cerintelor de calificare si selectie solicitate se va avea in vedere Anexa 2 din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP, (disponibil la adresa www.anrmap.rob)Toate documentele ofertei vor fi prezentate in limba romana.Documentatia tehnica si documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii sunt rezidenti pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.c) In cazul in care se constata ca, in urma reofertarii in cadrul rundei finala de licitatie electronica, exista una sau mai multe oferte clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile Ordonantei de Urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Str. Industriilor, nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733602, Email: [email protected], Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 10:27