Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii Asistenta Tehnica pentru Supervizarea contractelor de lucrari aferente Sistemului integrat de management al deseurilor din Judetul Cluj


Anunt de participare numarul 113371/24.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia:  Alexandru Cretu, Email:  [email protected], Fax:  0264503300, Adresa internet (URL):  WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii Asistenta Tehnica pentru Supervizarea contractelor de lucrari aferente Sistemului integrat de management al deseurilor din Judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Aria geografica a judetului Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea contractelor de lucrari aferente ?Sistemului integrat de management al deseurilor din Judetul Cluj?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta Tehnica pentru Supervizarea contractelor de lucrari aferente ?Sistemului integrat de management al deseurilor din Judetul Cluj?
Valoarea estimata fara TVA: 4, 033, 094.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 80000 lei fara tva ; garantia de buna executie 10% din val contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si fonduri europene sub rezerva aprobarii investitiei de catre Comisia Europeana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura;Declaratii privind eligibilitatea;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 2.Informatii privind standardele aplicabile3.Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.2.Expert principal 1: Lider de Echipa (Team Leader) Expert principal 2: Lider Echipa Adjunct Expert principal 3: Inginer Rezident 1 (Contract Lucrari 1 si Contract de Lucrari 2)Expert principal 4: Inginer Rezident 2 (Contract Lucrari 3)Expert principal 5: Inginer Rezident 3 (Contract Lucrari 4) Se va prezenta Lista personalului atestat ca diriginti de santier pe domeniile vizate de lucrarea in cauza 2.ISO 9001 , ISO 14001 , OHSAS 18001 3.Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei, a implementat si finalizat cel putin 1 (unul) contract care a implicat activitati de supervizare de lucrari in domeniul managementului deseurilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16490 /2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2011 11:00
Locul: sediul Consiliu Judetean Cluj b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  `021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Fax:  0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj Serviciul Juridic
Adresa postala:  b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Tel. 0264-503360, Email:  [email protected], Fax:  0264-503360, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer