Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.


Anunt de participare numarul 135090/26.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Stradela Moara de Vant nr. 37A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700376, Romania, Punct(e) de contact: Elena Oancea, Tel. +40 372845172, In atentia: Elena OANCEA, Email: [email protected], Fax: +40 232219338, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii avand ca obiectprestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii avand ca obiectprestarea serviciilor de curatarea a birourilor la sediile Directiei Regionale Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestari servicii de curatare a birourilor la sediile Directiei Regionale din Iasi si la sediile Oficiilor Judetene din Bacau, Botosani, Braila, Galati, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui si Focsani in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 64, 000 si 96, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
64000 pana la 31.12.2012 si 32000 pentru ian.-apr.2013, 8000lei/luna, conf.art.6 alin.3/HG925
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul gar. de part. este de 1.280, 00 lei. Ofertantii care fac dovada incadrarii in cat. IMMuri, potrivit L. nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cuant. gar. de part. cu 50%, respectiv in cuantum de 960 lei.2.Modul de constit. a gar.de part.: conf. prev.art.86alin.(1) din H.G.nr.925/2006 prin: a) vir. bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, ATCPMB, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237;b) instr. de garantare (scris. de gar.).3.Instr.de garantare (scris. de gar.) trebuie constituit irevocabil in favoarea autorit. contract.(Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) de o societ. bancara ori de o societ. de asig. si trebuie prezentat, in original, in conf. cu form. din Anexa nr. 8 din Sect. a 4-a-Formulare.In cazul in care instr. de gar.(scris. de gar.) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.4.Perioada de val. a gar. de part. este cel putin egala cu per.de valab.a ofertei.5.Cuantumul ce se va retine in cond. art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.6. Retinerea gar. de part. se va face in conf. cu prev.legale in domeniul achiz. publice.7. Dovada constit. gar. de part. trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor.8. In cazul in care dovada constit. gar. de part. nu este prezent. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor, precum si in cazul in care nu este constit. in cuantumul, forma si avand perioada de val. prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf. prev. art. 33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prev. art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006. 9. Gar. de part. se restituie in conf.cu prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei. 1. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, in conf. cu modelul din Anexa nr.6 din Sect.a4-a-Formulare. Instrumentul de garantare (scris. de garantie) de buna executie va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat perioada de prestare a serviciilor prevazute in contract. 3.Garantia de buna executie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conf. cu prev. art. 92 alin.(1)din H.G. nr.925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM.2. Modalitate de plata conform prevederile art. 36 din O.U.G. nr. 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 5: Lista intreprinderilor afiliate -Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare. persoane fizice/juridice romane: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu maxim 30 zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte:
a) obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire;
b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.
persoane fizice/juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajeaza, in cazul in care oferta sa va fi stabilita castigatoare, va constitui o polita de asigurare de raspundere civila in limita raspunderii de 100.000 lei, cu termen de valabilitate pe toata perioada derularii contractului. Aceasta se va constitui anexa la contract. Daca ofertantul detine dejà o polita de asigurare de raspundere civila de servicii in limita a 100.000, poate prezenta o copie a acesteia. In cazul in care polita dejà incheiata nu are termenul de valabilitate pe toata perioada derularii contractului, ofertantul va da o declaratie prin care se obliga sa prelungeasca valabilitatea politei pe toata perioada derularii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a Formulare. Dotarea tehnica trebuie sa fie minim: 11 aspiratoare, 2 carucioare curatenie multifunctionale, 1 masina automata de spalat pardoseli transportabila pe scari, conforme cu solicitarile din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 10:00
Locul: Iasi, stradela Moara de Vant nr. 37A, Sala de sedinte, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazutPentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. Acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 2562 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer