Licitatie Publica - Contract de servicii avand ca obiect cercetari in Euroregiunea Hajdu-Bihar- Bihor pentru cunoasterea starii hidrogeologice a corpurilor de ape termale transfrontaliere
Anunt de participare numarul 136437/09.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: Derer Beatrice, Tel. +40 259441317, Email: [email protected], Fax: +40 259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii avand ca obiect cercetari in Euroregiunea Hajdu-Bihar- Bihor pentru cunoasterea starii hidrogeologice acorpurilor de ape termale transfrontaliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Judetul Bihor si Judetul Hajdu Bihar conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii avand ca obiect cercetari in Euroregiunea Hajdu-Bihar- Bihor pentru cunoasterea starii hidrogeologice acorpurilor de ape termale transfrontaliere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea serviciilor sunt stabilite in caietul de sarcini, care face parte din documentatia de atribuire si se va preciza in contractul de servicii ce se va incheia cu ofertantul declarat castigator
Valoarea estimata fara TVA: 187, 311.29EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA, adica 3746, 23 euro, sau echivalent in lei la cursul BNR din ziua depunerii candidaturii.Garantia de participare se prezinta la depunerea candidaturii.In cazul asocierii, garantia de participare poate fi prezentata de oricare dintre asociati. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor. Garantia de participare va fi constituita fie printr-un instrument de garantare (Formularul nr. 11), fie prin virament bancar in contul Judetului Bihor, deschis la Trezoreria Oradea. RO72TREZ0765006XXX000161Persoanele juridice straine pot prezenta instrument de garantare emis de orice societate bancara sau de societate de asigurari agreata de candidat, care are sucursala sau echivalent in Romania. In orice situatie, moneda folosita in instrumentul de garantare trebuie sa fie moneda nationala a Romaniei. GBE va fi de 10%, din pretul contr, fara TVA. se va constitui prin retineri succes din sumele dat pentru fact partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de servicii este cofinantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria ? Romania 2007 ? 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 13.Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 15. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt: RADU TIRLE ?presedinte, Soltanel Carmen ?secretarul Judetului, KISS ALEXANDRU ? vicepresedinte, VOLOSENIUC DUMITRU ? vicepresedinte , membri comisiei de evaluare desemnati sunt: Joca Maria Cristina , Borsos Beata, Plugar Gabriela, Ardelean Aurelia, , Gaciu Camelia , functionarii publici din cadrul Serviciului Achizitii publice sunt : , Blaj Nicolae Florian- consilier juridic, , Cociuba Ana Laura ? consilier, Gaje Monika- consilier, Pele Olivia Sorana -consilierSe va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulta ca candidatul nu asavarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data deschiderii candidaturilor.Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata din luna precedenta depunerii ofertei.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la platadin luna precedenta depunerii ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate prestarea de servicii supuse ofertarii; original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii candidaturilor.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani
Se va prez o decl cu info generale si cifra medie de afaceri in domeniul contractului pentruultimii trei ani. Pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 374000 euro, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Conversia in euro a monedei nationale a tarii de origine a candidatului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii ca fiind inacceptibila
Angajamentul ferm de sustinere va fi in forma autentica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Exp simil demonstr 1contr/maxim 3 contr, in ult 3 ani, cu val/a caror val cumul, e min 187.000 euro, fara TVA. Cond calif indepl, daca sunt prez cumul urm doc: - lista serv simil, cu detalii serv , contr exper simil, rec benef
Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru indeplinirea contractului.Cerinte minime privind personalul candidatului pentru prestarea serviciilor: - Lider de proiect - geolog, cel putin 1 persoana ; Geolog specializat in geomatematica, cel putin 1 persoana; Geolog, cu experienta in modelare hidrogeologica si folosirea programuluiFeflow cel putin 1 persoana; Inginer agronom cu calificare in protectia mediului, sau inginer protectia mediului, cel putin 1 persoana cu exper in domeniul protectiei naturii
Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in leasing, cel putin 1 echipament pentru efectuarea masuratorilor SEV (sondare electronica verticala) AB4000 si programul de modelare FeFlow
Angajamentul ferm de sustinere va fi in forma autentica
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asigurarea calitatii Candidatii vor prezenta certificatul ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii candidaturii.
Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Exp simil, final in ult3ani.Punctaj max 35 puncte2.Cap profes de sust.Punctaj max 25 puncte3Cap fin de sust.Punctaj max 40 puncte.Det pr crit de select anexat prez anunt in doc Criterii select
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1121
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 11:00
Locul: Parcul Traian Nr. 5 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013, Axa prioritara 2.Intarirea coeziunii sociale si economice in zona de frontiera, Domeniul major de interventie 2.2. Promovarea cooperarii in domeniul C+D si inovatiei, Actiunea 2.2.2. Realizarea de proiecte comune de cercetare de catre Judetul Bihor Consiliul Judetean Bihorfinantat prin Fondul european de dezvoltare regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul european de dezvoltare regionala)
VI.3) Alte informatii
in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta sa solicite reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Parcul traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. +40 259441317, Fax: +40 259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 11:56