Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii avand ca obiect cercetari in Euroregiunea Hajdu-Bihar- Bihor pentru cunoasterea starii hidrogeologice a corpurilor de ape termale transfrontaliere


Anunt de participare numarul 139309/02.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: Derer Beatrice, Tel. +40 259441317, Email: [email protected], Fax: +40 259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii avand ca obiect cercetari in Euroregiunea Hajdu-Bihar- Bihor pentru cunoasterea starii hidrogeologice acorpurilor de ape termale transfrontaliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Judetul Bihor si Judetul Hajdu Bihar conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii avand ca obiect cercetari in Euroregiunea Hajdu-Bihar- Bihor pentru cunoasterea starii hidrogeologice acorpurilor de ape termale transfrontaliere conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului de achizitie publica, precum si cantitatea serviciilor sunt stabilite in caietul de sarcini, care face parte din documentatia de atribuire si se va preciza in contractul de servicii ce se va incheia cu ofertantul declarat castigator.
Valoarea estimata fara TVA: 840, 990.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 zile, incepand de la data limita de primire a ofertelor .Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA, adica 16819, 80 lei. Modul de constituire a garantiei de participare conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr 925/2006 cu modificarile si copmletarile ulterioare.Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original in contul RO72TREZ0765006xxx000161 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVAacontractului. Garantia de buna executie se vaconstituiprintr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin re?inere dinfactura, in contul de garan?ie de buna executie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de servicii este cofinantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria ? Romania 2007 ? 2013 FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2.
Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 13.
Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 15. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt enumerate in cadrul formularului nr. 15Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata din luna precedenta depunerii ofertei.
Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la platadin luna precedenta depunerii ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate prestarea de servicii supuseofertarii; in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei.
Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani
Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra medie de afaceri in domeniul contractului pentruultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin 370 000 euro, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Conversia in euro a monedei nationale a tarii de origine a ofertantului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR. Se va prezenta Formularul nr. 4.
angaj ferm p 1In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare
angaj ferm p2 In cazul in care sust tertului se refera la asig unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia of - fonduri financ, utilaje, echipamente, personal -, angaj ferm prez de ofertant tr sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Daca sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada ant sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in dom de activit aferent ob contr , angaj ferm prez de ofe tr sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contri, pers sust se obliga sa asigure indep completa si reglementara a oblig contr prin implicarea sa directa
angaj ferm p 3 Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator, va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor serv prestate in ultimii 3 ani, continand valori, per de prest, benef, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prez unor certificate/docum( ex. Recomandari/ docum constatatoare) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Cerinta minima de exp simil demonstrata cu1 contr/maxim 3 contr, in ult 3 ani, cu val/a caror val cumulata/e este de minim 185.000 euro, fara TVA. Conversia in euro a monedei nationale a tarii de origine a ofertantului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR.
Se va prezenta o declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru prestarea serviciilor:
- lider de proiect - geolog, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - CV Formularul nr. 7, - copie diploma de absolvire a studiilor universitare- experienta ca lider de proiect cel putin intr-un proiect similar ? - daca indeplinirea conditiilor de mai sus nu reiese din curriculum vitae, ofertantul l va fi descalificat,
- carte de munca/contract individual de munca, ori echivalent, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al candidatului, sau al subcontractantului declarat.
Colaborator -angajamentul de participare al persoanei/persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane) Declaratie de disponibilitate a persoanei. Este recomandata si cunoasterea celor doua limbi: romana si maghiara.O persoana poate fi propusa pentru o singura functie.
- Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru prestarea serviciilor: geolog specializat in geomatematica, cu experien?a in utilizarea metodelor analitice cu mai multe variabile in domeniul hidrogeologiei, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele:
- curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copie diploma de absolvire a studiilor universitare, - daca indeplinirea conditiilor privind specializareanu reiese din curriculum vitae, ofertantul va fi descalificat,
- carte de munca/contract individual de munca, ori echivalent, din care sa rezulta calitatea sa de angajat al ofertantului, sau al subcontractantului declarat.Colaborator- angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane)Declaratie de disponiblitate a persoanei. O persoana poate fi propusa pentru o singura functie.
Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru prestarea serviciilor: geolog, cu experienta in modelare hidrogeologica, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele:
- curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copie diploma de absolvire a studiilor universitare,
- experienta in folosirea programului de modelare FeFlow, - daca indeplinirea conditiilor de mai sus nu reiese din curriculum vitae, ofertantul va fi descalificat,
- carte de munca/contract individual de munca, ori echivalent, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau al subcontractantului declarat.
Colaborator-angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane)Declaratie de disponibilitate a persoanei. O persoana poate fi propusa pentru o singura functie.
Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru prestarea serviciilor: inginer agronom cu calificare in protectia mediului, sau inginer protectia mediului, cu experien?a in domeniul gestionarii apelor subterane cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform anexei la Formularul nr. 7, - copie diploma de absolvire a studiilor universitare, - - daca indeplinirea conditiilor de mai sus nu reiese din curriculum vitae, ofertantulva fi descalificat, Colaborator- angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane)Declaratie de disponibilitate a pesroanei.O persoana poate fi propusa pentru o singura functie.
Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, in leasing, sau poate dispune sub orice alta formade cel putin 1 echipament pentru efectuarea masuratorilor SEV (sondare electronica verticala) AB4000 sau echivalent si de programul de modelare FeFlow.
angaj ferm p 1In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin. (2) si la art. 190 alin. (2) din ordonanta de urgenta trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare Angajamentul ferm de sustinere va fi in forma autentica
angaj ferm p2 In cazul in care sust tertului se refera la asig unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia of - fonduri financ, utilaje, echipamente, personal -, angaj ferm prez de ofertant tr sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Daca sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada ant sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in dom de activit aferent ob contr , angaj ferm prez de ofe tr sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contri, pers sust se obliga sa asigure indep completa si reglementara a oblig contr prin implicarea sa directa Angajamen
angaj ferm p 3 Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator, va face parte integranta din contractul de achizitie publica.Angajamentul ferm de sustinere va fi in forma autentica
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea In orice situatie de asociere, a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate in astfel:
a) documentele privind situatia personala a ofertantilor, solicitatetrebuie prezentate de fiecare asociat in parte, iar conditiile privind situatia personala a ofertantilor trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte;
Informatii privind asocierea b) documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, solicitate trebuie prezentate de fiecare asociat in parte, iar conditiile privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte;
c) documentele privind situatia economico-financiara, solicitate , vor fi prezentate astfel:
- bilanturile contabile sau extrase de bilant, vor fi prezentate de fiecare asociat in parte,
- conditia referitoare la cifra medie de afaceri, in ultimii trei ani, poate fi indeplinita de un singur asociat sau cumulativ, de catre toti asociatii,
d) documentele privind conditiile privind capacitatea tehnica si profesionala, solicitate trebuie prezentate de fiecare asociat in parte, iar conditiile privind capacitatea tehnica si profesionala, pot fi indeplinite numai de unul dintre asociati sau de mai multi asociati, cumulativ.
Informatii privind asocierea In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare, va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin:
? datele de identificare ale tuturor asociatilor
? nominalizarea liderului de asociatie
? clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului
? imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv
? clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare
Acordul de asociere trebuie incheiat in limba romana. Acordul de asociere incheiat in alta limba, trebuie insotita de traducerea autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10093
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bihor parcul Traian nr. 5 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicicti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013, Axa prioritara 2.Intarirea coeziunii sociale si economice in zona de frontiera, Domeniul major de interventie 2.2. Promovarea cooperarii in domeniul C+D si inovatiei, Actiunea 2.2.2. Realizarea de proiecte comune de cercetare de catre Judetul Bihor Consiliul Judetean Bihorfinantat prin Fondul european de dezvoltare regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul european de dezvoltare regionala)
VI.3) Alte informatii
in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta sa solicite reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii publice
Adresa postala: Parcul traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. +40 259441317, Email: [email protected], Fax: +40 259441317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer