Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de consultanta pentru determinarea modalitatilor tehnice si procedurale prin care se poate optimiza indeplinirea de catre ANCOM a atributiilor legale de monitorizare la nivel national a frecvente


Anunt de participare numarul 145515/03.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Mirela BEJGU, Tel. +40 372845570, In atentia: Mirela BEJGU, Codruta MERAN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de consultanta pentru determinarea modalitatilor tehnice si procedurale prin care se poate optimiza indeplinirea de catre ANCOM a atributiilor legale demonitorizare la nivel national a frecventelor radio din benzile de frecvente cu utilizare neguvernamentala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si sediul central al autoritatii contractante din Mun. Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925, Cod NUTS RO321.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii consultanta pentru determinarea modalitatilor tehnice si procedurale prin care se poate optimiza indeplinirea de catre ANCOM a atributiilor legale demonitorizare la nivel national a frecventelor radio din benzile de frecvente cu utilizare neguvernamentala, in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si tipurile de servicii ce se doresc a fi achizitionate in cadrul contractului de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de consultanta tehnica sunt detaliate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 661, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i.Cuantumul gar. de partic. este de 10.000 Lei. ii.Mod de constituire: cf prev art.86 alin.(1) din HG 925/2006, adica prin: a)virament bancar in favoarea ANCOM, CIF: 14751237: -pt. pers juridice/fizice romane-plati in Lei, in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la ATCPMB; -pt. persoane juridice/fizice straine-plati in Euro, in contul nr. RO86RNCB0082 044181470003, deschis la BCR?Suc Unirii sau b)instrument de garantare. iii.Instrumentul de garantare tb constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o soc bancara ori de o soc de asigurari si tb prezentat, in original, in conf cu formularul din Anexa nr.11 din Sect a4-a: Formulare. In cazul in care instr de garantare nu este redactat in lb romana, ac trebuie insotit de o copie tradusa in lb romana efectuata de un traducator autorizat. Nota: Instr de garantare prezentat tb sa cuprinda in mod oblig toate cele 4(patru) situatii din Anexa nr.11 la lit.a)?d), in caz contrar AC va dispune masurile prev la pct.vi de mai jos. iv.Perioada de valabilitate a gar de particip: cel putin 100(unasuta) zile de la data limita de primire a of. v.Dovada constituirii gar de particip tb prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. vi.In cazul in care dovada constituirii gar de particip nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea of, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabile prev mai sus, respectiva of va fi considerata inacceptabila si respinsa conf prev art.33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prev art.36 alin.(1) lit.a) din H.G. nr.925/2006. vii.AC are dreptul de a retine din gar de particip a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 este de 4441 Lei. viii.Pt o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 14 din Sectiunea 4: Formulare.iii) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta, in original, Anexa nr. 9 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Marius Catalin MARINESCU - Presedinte ANCOM, Cornelia CIONCA, Director, DEA, Cristin Nicolae POPA - Director Executiv DEMC, Marian-Luiz-Mircea ANGHELUTA, Sef SCM, DEMC, Ovidiu Florin TABARA - Sef Departament, Departamentul Achizitii, Bogdan MARGINEANU - Sef Serviciu, Serviciul Juridic Achizitii, DA, Codruta Georgeta MERAN, sef Serviciu Achizitii Operationale, DA, Mirela Rodica BEJGU, expert SAO, DA, Gemma Luminita IOSIP, expert SAO, DA, Niculae Catalin CALOIU, expert SAO, DA, Magda DINU, expert SAO, DA, Daniela MOHORA, Consilier juridic, SJA, DA, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. INREGISTRARE
Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca operatorul economic este in functiune;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceriSe solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 1.300.000, 00 lei sau echivalent euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare ? Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani, din care sa reiasa ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 1.300.000, 00 lei sau echivalent euro.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare.In cazul unei oferte comune, cerinta de calificare privind situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Experienta similara
Se solicita prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat, in ultimii 3 (trei) ani, cel putin un raport de consultanta tehnica in vederea dezvoltarii unui sistem de control al spectrului radio cu acoperire nationala, intr-o tara membra UE, indiferent daca beneficiarul/beneficiarii este/sunt autoritate/autoritati/ contractanta(e) sau client(i) privat(i), insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarul/beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte datele mentionate in lista si faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale.
B. Personal de specialitateSe solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru o echipa de experti privind realizarea serviciilor care fac obiectul achizitiei si ca persoanele nominalizate in cadrul acestei echipe au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza.
Atributiile expertilor pot fi cumulate, astfel ca o persoana poate indeplini mai multe roluri in cadrul echipei de proiect, daca indeplineste cumulativ cerintele pentru posturile respective.Toate activitatile proiectului se vor realiza de membrii echipei prestatorului mentionati in oferta.Orice inlocuire sau modificare a echipei prestatorului, in cursul derularii contractului de achizitie publica, trebuie justificata in mod obiectiv si se va efectua numai cu acordul ANCOM si sub conditia ca persoana/persoanele propuse pentru inlocuire sa indeplineasca cerintele de calificare privind personalul de specialitate cel putin la nivelul celor ofertate.
1. Expert tehnic in domeniul radioelectric: Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
i) participarea la implementarea unui sistem de monitorizare a spectrului.
2. Expert tehnic in domeniul radioelectric: Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: i) participarea la implementarea unui sistem de management al spectrului.
3. Expert tehnic in domeniul radioelectric: Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: i) cel putin 3 ani de experienta in operarea unui sistem de monitorizare a spectrului.
4. Expert in domeniul economic: Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: i) cel putin 3 ani experienta in domeniul analizei cost-beneficiu.
C. Informatii privind subcontractantii
Se solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare ? Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani, din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat, in ultimii 3 (trei) ani, cel putin un raport de consultanta tehnica in vederea dezvoltarii unui sistem de control al spectrului radio cu acoperire nationala, intr-o tara membra UE, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/ e in formular.Note: 1. Certificatele/documentele trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta: in original, Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a ? Formulare, care sa contina informatii referitoare la echipa de experti de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de inscrisurile prevazute mai jos care se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru fiecare expert nominalizat in Anexa nr. 7 se va prezenta o declaratie de disponibilitate conform formularului din Anexa nr. 8 din Sectiunea a 4-a - Formulare, semnata de persoana respectiva.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la personalul de specialitate se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a- Formulare trebuie insotit in mod obligatoriu de CV si documente-suport (conform Instructiunii nr. 1/2013 emise de ANRMAP) care sa probeze indeplinirea cerintei cu privire la proiectul mentionat la pct. i)Modalitatea de indeplinire: Formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a- Formulare trebuie insotit in mod obligatoriu de CV si documente-suport (conform Instructiunii nr. 1/2013 emise de ANRMAP) care sa probeze indeplinirea cerintei cu privire la proiectul mentionat la pct. i).Modalitatea de indeplinire: Formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a- Formulare trebuie insotit in mod obligatoriu de CV si documente-suport (conform Instructiunii nr. 1/2013 emise de ANRMAP) care sa probeze indeplinirea cerintei cu privire la proiectul mentionat la pct. i).Modalitatea de indeplinire: Formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea a 4-a- Formulare trebuie insotit in mod obligatoriu de CV si documente-suport (conform Instructiunii nr. 1/2013 emise de ANRMAP) care sa probeze indeplinirea cerintei mentionate la pct. i).Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 10 din Sectiunea 4: Formulare - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, in care sa se mentioneze partea/partile din contractul de servicii pe care urmeaza sa le subcontracteze si acordurile subcontractantilor propusi cu specimen de semnatura.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul castigator are obligata de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
05 SAO MB
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2013 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, str. Delea Noua nr. 2 sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A.Ofertele vor fi deschise la ora, data si locul mentionate in anuntul de participare. Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.B.Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea prevazuta va fi respinsa. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea valabilitatii acesteia. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art. 78 alin. (2) si art. 79 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.D. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare cf. pct.IV.2.1.1. Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordine crescatoare a preturilor totale ofertate in Lei, fara TVA.2. In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret (clasati pe primul loc) sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut.D. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256 2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406/ +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer