Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de programare de software de aplicatie pentru realizarea paginii WEB a ANRCTI (cod CPV: 72212000-4); contractul va include si instruirea personalului ANRCTI care va fi implicat in administrare


Anunt de participare numarul 48357/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.14, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: sediul ANCRTI din Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, Bucuresti, Cod postal: 020976., Tel.021/30.52.858, In atentia: Serviciului Investitii/Directia Achizitii/persoana contact: Mariana Ursu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/30.52.863, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro/ www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
reglementare in comunicatii si IT
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de programare de software de aplicatiepentrurealizarea paginii WEB a ANRCTI (cod CPV: 72212000-4); contractul va include si instruirea personalului ANRCTI care va fi implicat in administrarea si exploatarea curenta a site-ului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul ANRCTI din B-dul Libertatii, Nr. 14, Sector 5, Bucuresti, Cod postal: 050706 sau o alta adresa din Municipiul Bucuresti care va fi comunicata ulterior, in cursul derularii contractului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de programare de software de aplicatiepentrurealizarea paginii WEB a ANRCTI (cod CPV: 72212000-4), in conformitate cu cerintele minimale solicitate in Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire anexata;contractul va include si instruirea personalului Achizitorului care va fi implicat in administrarea si exploatarea curenta a site-ului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de programare de software de aplicatiepentrurealizarea paginii WEB a ANRCTI (cod CPV: 72212000-4), in conformitate cu cerintele minimale solicitate in Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire anexata;contractul va include si instruirea personalului Achizitorului care va fi implicat in administrarea si exploatarea curenta a site-ului.
Valoarea estimata fara TVA: 93, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-scrisoare de garantie de participare: 1.410 lei si-scrisoare de garantie de buna executie a contractului: 5 % din valoarea totala a contractului de servicii, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor, in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului;NU se admit plati in avans si/ sau partiale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform pct.IV.1. si IV.2.Criterii de calificare de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire anexata, respectiv:
-Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Anexa nr.2);
-pt. persoane juridice romane-copie, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei (eliberat ulterior datei de 14.04.2008) sau,
-pt. persoane fizice romane-copie dupa autorizatia de functionare/alte echivalente sau,
-pt. persoane juridice/fizice straine-copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform pct.IV.3.Criterii de calificare de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire anexata, respectiv:
-lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani, similare celor care fac obiectul procedurii de atribuire, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(Anexa nr.3);formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale;
-informatii referitoare la personalul de care dispune (Anexa nr.4); formularul va fi insotit de CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului, din care trebuie sa rezulte experienta in prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1410 RON
Conditii si modalitate de plata: scrisoare de garantie bancara eliberata -banca Romania, autorizata de BNR sau banca externa de preferinta cu corespondent in Romania (Anexa nr. 5)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 11:00
Locul: sediul ANCRTI din Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, Bucuresti, Cod postal: 020976.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, Sectiunea a VIII a contecios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021 3195180, Email: [email protected], Fax: +4 021 3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Achizitii/ Directia Achizitii
Adresa postala: Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.+4 021 3032978, Email: [email protected], Fax: +4 021 3052863, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer