Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de programare software pentru dezvoltarea si implementarea proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali?


Anunt de participare numarul 132981/14.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Paula Stoian, Mariana Gheata, Tel. +40 372845398/+40 372845341, In atentia: Paula Stoian, Mariana Gheata, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice generale avand ca rol punerea in aplicare a politicii nationale in domeniul comunicatiilor electronice, comunicatiilor audiovizuale si al serviciilor postale, inclusiv prin reglementarea pietei si reglementarea tehnica in aceste domenii.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de programare software pentru dezvoltarea si implementarea proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul D.R. Bucuresti din Bucuresti, Str. Lucian Blaga nr. 4, bloc M110, sector 3, cod postal 031072;sediul central al ANCOM din Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de programare software pentru dezvoltarea si implementarea proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali? constand in proiectarea, dezvoltarea, testarea si implementarea unei aplicatii interactive care va efectua, pe baza optiunilor introduse de utilizatorii finali, analize comparative ale planurilor tarifare existente pe piata, aferente serviciilor de comunicatii electronice, urmand sa returneze un clasament al celor mai avantajoase planuri tarifare din punct de vedere al pretului, care corespund optiunilor exprimate de utilizatorii finali, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de programare software pentru dezvoltarea si implementarea proiectului ?Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali?, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 518, 678RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i.Cuantumul este de 22.000, 00 Lei sau 5.060, 00 Euro.ii.Modul de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 sau in contul bancar al ANCOM - RO86RNCB0082044181470003 deschis laBanca Comerciala Romana ? Sucursala Unirii pentru persanele juridice/fizice straine, pentru plati in Euro sau b)instrument de garantare.iii. Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 11 din Sectiunea a 4-a - Formulare. In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 11 la lit. a) ? d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vii de mai jos.iv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cu cel putin 10 zile mai mare decat perioada de valabilitate a ofertei.v. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006 este de 5.298, 68 Lei.vi. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vii. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa. i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 15 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) de buna executie va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat termenultotal de prestare a serviciilor prevazutin contractul de servicii.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de servicii se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de acceptanta finala a aplicatiei, in conditiile stipulate in contractul de servicii, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, urmate de rambursare conform Contractului de finantare POS CCE nr. 290/321, Cod SMIS 14183.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea a 4-a - Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare;
Lista intreprinderilor afiliate: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare;
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. Pentru persoane juridice romane: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei prevazute in anuntul de participare, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind prestarea serviciilor de dezvoltare software care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.
Pentru persoane fizice romane: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei prevazute in anuntul de participare, din care sa rezulte ca:
a) obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind prestarea serviciilor de dezvoltare software care fac obiectul achizitiei publice;
b) este in functiune si nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind prestarea serviciilor de dezvoltare software care fac obiectul achizitiei publice.
In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala
Se solicita ca media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 3.000.000, 00Lei.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2008, 2009 si 2010, astfel: Curs RON/euro
2008 3, 6827
2009 4, 2373
2010 4, 2099
In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului prevazut mai sus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Pentru 2011 se va utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR RON/EURO 4, 2379.In cazul unei oferte comune cerinta de calificare privind situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza a maxim 2 contracte, a prestat in ultimii 3ani, servicii constand in dezvoltarea si punerea in functiune a unei solutii informatice integrate (hardware si software, inclusiv web) si a carui/caror valoare este de cel putin 1.518.000, 00 Lei, fara TVA sau 349.182, 00 Euro, fara TVA(pentru alte valute, echivalenta se va efectua utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE).In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
Personal de specialitate ? observatii generale
Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru cel putin 6 (sase) persoane care vor alcatui echipa de proiect a prestatorului privind implementarea proiectului ?APLICATIE ONLINE PENTRU COMPARAREA OFERTELOR DESTINATE UTILIZATORILOR FINALI" si ca persoanele nominalizate au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza.
Cele sase responsabilitati de mai sus se pot cumula numai daca se indeplinesc urmatoarele conditii:
-Oricare persoana poate cumula cel multdoua responsabilitati;
-Echipa ofertata este compusa din managerul
de proiect si minim alti 4 membri.
-Nivelul de expertiza al echipeitrebuie sa fie
constant pe toata perioada de implementare a proiectului.
A.Personal de specialitate - Manager proiect
Trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Certificare in Management de proiect conform
Clasificatiei Ocupatiilor din Romania - COR 241919 sau echivalent pentru alte tari;
- Experienta in managementul de proiecte in
domeniul IT de minim 5 ani;
- Experienta prin participarea in aceasta calitate, in cel putin un proiect care implica un sistem de tarifare de comunicatii electronice (presupune cel putin interfata, baza de date, algoritm de calcul).
B.Personal de specialitate - Expert baze de date
Minim un specialist care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- Certificare in domeniul bazei de date utilizate de solutia software ofertata emisa de producatorul platformei respective sau de catre organisme de drept public sau privat abilitate in acest sens. Certificarea/certificarile trebuie sa ateste instruirea si promovarea examenului de certificare de catre persoana nominalizata, cu privire la instalarea, administrarea si implementarea platformei sistemului de gestiune a bazelor de date din cadrul solutiei ofertate;
- Experienta prin participarea in aceasta calitate
in cel putin un proiect unde a ocupat o pozitie similara si unde a fost utilizat sistemul de gestiune a bazelor de date din cadrul solutiei ofertate.
C. Personal de specialitate - Expert Server de aplicatii
Minim un specialist care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- Certificare in domeniul administrarii serverului de aplicatii din cadrul solutiei software ofertate. Nivelul de certificare trebuie sa fie mai mare decat nivelul minim de certificare existent pentru serverul de aplicatii din cadrul solutiei ofertate. Certificarea/certificarile trebuie sa ateste instruirea si promovarea examenului de certificare de catre persoana nominalizata, cu privire la administrarea serverului de aplicatie din cadrul solutiei ofertate;
- Experienta prin participarea in aceasta calitate in cel putin un proiect unde a ocupat o pozitie similara si unde a fost utilizat serverul de aplicatii din cadrul solutiei ofertate.
D. Personal de specialitate - Expert in comunicatii si securitate
Minim un specialist care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- CertificareCCNP (Cisco Certified Network
Professional) sau echivalent pentru echipamente de comunicatii si securitate. Certificarea/certificarile trebuie sa ateste instruirea si promovarea examenului de certificare de catre persoana nominalizata, cu privire la instalarea, configurarea si integrarea echipamentelor sistemelor de comunicatii si securitate.
- Experienta prin participarea in aceasta calitate in cel putin un proiectunde a ocupat o pozitie similara.
E. Personal de specialitate - Expert programator
Minim un specialist care trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta:
- Experienta in dezvoltarea si integrareacel putin a unei aplicatii pe tehnologia pe care se bazeaza solutia ofertata
F. Personal de specialitate - Expert web designer
Minim un specialist care trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta:
- Experienta prin participarea in aceasta calitate in cel putin un proiect incare a desfasurat activitati de web design pentru aplicatii de tip portal.
G. In cazul in care solutia ofertata utilizeaza una sau mai multe platforme comerciale software, pentru fiecare dintre acestea ofertantul trebuie sa dispuna si de cel putin un specialist certificat tehnic de catre producatorul platformei respective sau de catre organisme de drept public sau privat abilitate in acest sens. Certificarea/certificarile trebuie sa ateste instruirea si promovarea examenului de certificare de catre specialistul nominalizat, cu privire la instalarea, administrarea si implementarea platformei comerciale software din cadrul solutiei ofertate; De asemenea, persoanele in cauza trebuie nominalizate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 9 din Sectiunea a 4-a- Formulare.
Personal de specialitate - consideratii finale
La cererea expresa a autoritatii contractante, ofertantul este obligat sa prezinte inoriginal diplomele, atestarile, certificatele si/sau calificarile profesionale prezentate in copie, in cadrul ofertei. Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau Pentru toate persoanele nominalizate, formularul din Anexa nr. 9 din Sectiunea a 4-a- Formulare va fi insotit de inscrisuri care sa ateste participarea la proiectele nominalizate din care sa rezulte ca persoanele nominalizate detin experienta solicitata la pct. A, B, C, D, E si F de mai sus.Inscrisurile care sa ateste participarea la proiectele nominalizate trebuie sa cuprinda informatii din care sa rezulte participarea la proiect a persoanei nominalizate de ofertant, calitatea in care acesta a participat la proiect si obiectul proiectului.
In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la personalul de specialitate se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: P1- punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul total al ofertei, fara TVA (in Lei)? se acorda astfel: a)pentru cel mai mic dintre preturile totale ale ofertelor (pretminim) se acorda 65 puncte; b)pentru alt pret total (pret(n)) decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P1(n)= (pretminim/pret(n))x65
2.
Perioada totala de implementare a proiectului (in zile calendaristice)
10%
Descriere: P2- punctajul pentru factorul de evaluare , , Perioada totala de implementare a proiectului? se acorda astfel: a) pentru o perioada totala de implementare a proiectului mai mica sau egala cu 120 de zile calendaristice se acorda 10 puncte(indiferent de perioada de implementare ofertata mai mica sau egala cu 120 zile nu se acorda puncte suplimentare celor 10 puncte); b) pentruo perioada totala de implementare a proiectului mai mare de 120 de zile calendaristice si mai mica sau egala cu 180 de zile calendaristice se acorda 5 puncte; c)pentru o perioada totala de implementare a proiectului mai mare de 180 de zile calendaristice si mai mica sau egala cu 200 de zile calendaristice nu se acorda puncte; d) pentru o perioada totala de implementare a proiectului mai mare de 200 de zile calendaristice, oferta va fi respinsa ca neconforma.
3.
Grad de echipare a serverelor cu memorie RAM
8%
Descriere: P3- punctajul pentru factorul de evaluare , , Grad de echipare a serverelor cu memorie RAM? se acorda astfel: a) pentru 8 GB DDR Advanced ECC (multi-bit error protection), Mirroring mode, Lock-step mode oferit nu se acorda puncte.Intrucat aceasta reprezinta o cerinta minima obligatorie conform caietului de sarcini, pentru o valoare inferioara oferta va fi respinsa ca neconforma; b) pentru 16 GB DDR Advanced ECC (multi-bit error protection), Mirroring mode, Lock-step mode oferit se acorda 2 puncte; c) pentru 32 GB DDR Advanced ECC (multi-bit error protection), Mirroring mode, Lock-step mode oferit se acorda 4 puncte; d) pentru 64 GB DDR Advanced ECC (multi-bit error protection), Mirroring mode, Lock-step mode oferit se acorda 8 puncte.
4.
Grad de echipare a serverelor cu lacasuri pentru HDD, care permit schimbarea discurilor fara a fi necesara oprirea serverelor (bay HDD hot-swap)
4%
Descriere: P4- punctajul pentru factorul de evaluare , , Grad de echipare a serverelor cu lacasuri pentru HDD, care permit schimbarea discurilor fara a fi necesara oprirea serverelor (bay HDD hot-swap)? se acorda astfel: a) pentru Rack mountable case max 4U, 2x min 500W redundant power hot swap, min 6 bay HDD hot-swap oferit nu se acorda puncte.Intrucat aceasta reprezinta o cerinta minima obligatorie conform caietului de sarcini, pentru o valoare inferioara oferta va fi respinsa ca neconforma;b) pentru Rack mountable case max 4U, 2x min 500W redundant power hot swap, min 8 bay HDD hot-swap oferit se acorda 4 puncte.
5.
Grad de echipare a serverelor cu porturi de retea
2%
Descriere: P5- punctajul pentru factorul de evaluare , ,Grad de echipare a serverelor cu porturi de retea? se acorda astfel: a) pentru 2 x10/100/1000 LAN oferit nu se acorda puncte. Intrucat aceasta reprezinta o cerinta minima obligatorie conform caietului de sarcini, pentru o valoare inferioara oferta va fi respinsa ca neconforma;b)pentru 4x10/100/1000 LAN oferit se acorda 2 puncte.
6.
Grad de aliniere a dispozitivului extern de stocare pe benzi magnetice, la ultima generatie a standardului LTO
1%
Descriere: P6- punctajul pentru factorul de evaluare , ,Grad de aliniere a dispozitivului extern de stocare pe benzi magnetice, la ultima generatie a standardului LTO? se acorda astfel: a)pentru LTO ? 4 oferit nu se acorda puncte.Intrucat aceasta reprezinta o cerinta minima obligatorie conform caietului de sarcini, pentru o valoare inferioara oferta va fi respinsa ca neconforma; b)pentru LTO ? 5 oferit se acorda 1 punct.
7.
Perioada de garantie extinsa a aplicatiei (in ani)
4%
Descriere: P7 - punctajul pentru factorul de evaluare , , Perioada de garantie extinsa a aplicatiei? se acorda astfel: a) pentru o perioada de garantie oferita mai mica de 2 ani oferta va fi respinsa ca neconforma; b) pentru o perioada de garantie oferita egala cu 2 ani nu se acorda puncte; c) pentru o perioada de garantieoferita mai mare sau egala cu3 ani si mai mica de 5 ani se acorda 2 puncte;d) pentru o perioada de garantie oferita mai mare sau egala cu 5 ani se acorda 4 puncte(nu se vor acorda puncte suplimentare celor 4 puncte indiferent de perioada de garantie oferita mai mare sau egala cu 5 ani) .
8.
Modalitatea de testare
6%
Descriere: P8- punctajul pentru factorul de evaluare "Modalitatea de testare" se acorda astfel: a) in cazul in care conform propunerii tehnice, pentru testarea aplicatiei se vor folosi instrumente de testare consacrate si utilizate pe scara larga de catre specialistii IT (HP LoadRunner sau echivalent), care permit implementarea si executia automata a scenariilor de testare, atat pentru functionalitatile sistemului, cat si pentru performanta acestuia se acorda 6 puncte; b) in cazul in care conform propunerii tehnice, pentru testarea aplicatiei se vor folosi instrumente dezvoltate cu resurse proprii de catre ofertant, nu se acorda puncte;c) in cazul in care propunerea tehnica nu cuprinde prezentarea expresa a instrumentelor software de testare care vor fi folosite, oferta va fi respinsa ca neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01LD-PS12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2012 12:00
Locul: Sediul central al ANCOM situat in strada Delea Noua nr. 2, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect nr. 14183 intitulat Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali conform contractului de finantare POS CCE nr. 290/321, Cod SMIS 14183 din 23.03.2011, axa prioritara 3.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
A.Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare.Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata.B.Orice oferta valabila pt o perioada de timp mai mica decat cea prevazuta in anunt va fi respinsa.AC are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C.Prin sintagma ?9 zile?-pct. I.1-se intelege: 3 zile lucratoare plus 6 zile calendaristice inainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform art.78 alin.(2) si art.79 alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.D.Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare cf. pct.IV.2.1.1.In situatia in care punctajul rezultat al ofertelor este egal, AC va atribui contractul ofertantuluicare are pretul cel mai scazut.2: In cazul in care punctajul rezultat al ofertelor este egal, iar preturile ofertate sunt, de asemenea, egale, AC va solicita ofertantilor respectivi sa depuna o noua Propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului care are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: Strada Delea Noua, nr. 2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845527, Email: [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer