Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie a birourilor la sediul Directiei Regionale Bucuresti precum si la sediile Oficiilor Judetene din Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Ialomita, Olt, Arges, Prahova, Teleorman,


Anunt de participare numarul 133797/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Lucian Blaga, nr.4, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031072, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Sturzu, Tel. +40 372845002, Email: [email protected], Fax: +40 213233197, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie a birourilor la sediul Directiei Regionale Bucuresti precum si la sediile Oficiilor Judetene din Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Ialomita, Olt, Arges, Prahova, Teleorman, Tulcea, Valcea si Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: sediul Directiei Regionale Bucuresti precum si la sediile Oficiilor Judetene din Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Ialomita, Olt, Arges, Prahova, Teleorman, Tulcea, Valcea si Dambovita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de curatenie birouri, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestari servicii de curatare a birourilor la sediul Directiei Regionale Bucuresti din Bucuresti precum si la sediiile Oficiilor Judetene din Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Giurgiu, Ialomita, Olt, Arges, Prahova, Teleorman, Tulcea, Valcea si Dambovita, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 125, 000 si 187, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
125000lei pana la 31.12.2012 si 62500lei pentru ian - apr. 2013, 15625 lei/luna
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i. Cuantumul garantiei de participare este de 2500, 00 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006iii. Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.iv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cu cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.v. Cuantumul ce se va retine: in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.vi. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.vii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.viii. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.ix. Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei. i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 9 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) de buna executie va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat perioada de prestare a serviciilor prevazute in contract.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
i. Finantare: bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM.ii. Modalitate de plataConform prevederilor art. 36 din O.U.G. nr. 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare.
Cerinta nr. 5: Lista intreprinderilor afiliate - Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare. 1. Persoane fizice/juridice romane - Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu maxim 30 zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.Perosane fizice/juridice straine - Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului in conformitate cu formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea a4-a.Dotarea tehnica trebuie sa fie de minim: 17 aspiratoare profesionale; 4 caruciare multifunctionale dotate corespunzator; 2 utilaje de curatat gresia, conforme cu solicitarile din caietul de sarcini.
Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere, precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator, va incheia inainte de semnarea contractului, o polita de asigurare deraspundere civila de servicii in limita raspunderii de 200.000, 00 LEI, cu termen de valabilitate pe toata perioada derularii contractului. Aceasta se va constitui anexa la contract. Daca ofertantul detine deja o polita de asigurare de raspundere civila de servicii, in limita a 200.000, 00 lei, atunci va putea prezenta o copie a acesteia. In cazul in care polita deja incheiata nu are termen de valabilitate pe toata perioada derularii contractului atunci ofertantul va da o declaratie prin care se obliga sa o prelungeasca astfel incat acesta sa acopere toata perioada derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 13:00
Locul: ANCOM - DRB din str. Lucian Blaga, nr.4, Bl. M110, tronson 1, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care preturile ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 2562 O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM - Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer