Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii "Cadastru pt.bunurile imobile din dom.public si privat al jud.Satu Mare"


Anunt de participare numarul 39602/21.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713072, In atentia: ing.Dragos Simona, Email: [email protected], Fax: 0261-713072; 0261-710651
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii "Cadastru pt.bunurile imobile din dom.public si privat al jud.Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: domeniul public si privat de pe teritoriul judetului Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 25 luni
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii "Cadastru pt.bunurile imobile din dom.public si privat al jud.Satu Mare" constand in intocmirea documentatiilor cadastrale pt.bunurile imobile (cladiri si terenuri) din domeniul public si privat de pe teritoriul jud.Satu Mare, in vederea intabularii dreptului de proprietate in Cartea Funciara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.1.- cantitatea maxima estimata de servicii, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, este prezentata in anexele nr. 1, 2, 3 si 4 la caietul de sarcini.2.- cantitatea minima estimata de servicii, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor cadru, este de 30% din cantitatile maxime estimate.B.1. - cantitatea maxima estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, este de10 incinte pentru loturile I si II, 3 incinte pentru lotul III si respectiv de 2 incinte pentru lotul IV.2. - cantitatea minima estimata de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte, este de 1 incinta.
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantum garantie de particip. 3500 lei pt.lot 1-1000 lei, lot 2-1680 lei, lot 3-520 lei, lot 4-300 lei. Cuantumul garantiei de buna ex.este de 5% din val.contr.subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de rulment al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea Solicitat
Cerinta oblig.: -prez.form.12A din sect.III-Formulare Decl.privind neincadrarea in prev.art.181 Solicitat Cerinta oblig.: -prez.form.12B-din Sect.III a doc.de atrib., insotit de urm.doc.: Certif.atest.fiscala privind indepl.oblig.de plata a imp., taxelor si contrib. de asig.soc., emis de D.G.F.P.si C.F.S.-in original, sau copie legalizata val.la data sed.de desch.a ofertelor;Certif.privind indepl.oblig.exigib.de pl.a imp.si taxelor locale, emis de Dir./Serv.de spec.al Cons.Local in a carui raza de compet.isi are ofertantul sediul princip.-in orig.sau copie legaliz., emis cu max.30 de zile inainte de data sed.de desch.a of.;Pers.jur./fiz.rom. Solicitat Cer.oblig.: Certif.const.emis de Of.Reg.Com.-in orig. Certif.de inreg.emis de Of.Reg.Com./Autoriz.de funct.(p.f)-in copie, Certif.de aut.in spec., elib.de A.N.C.P.I., in cond.Lg.nr.7/1996, rep.-in copie legaliz., Pers.jur./fiz., straine Solicitat Cer.oblig.: Se vor prez.doc.care dov.o forma de inreg.ca pers.jur./atest.ori apart.d.p.d.v.prof.la o gr.leg.const., in conf.cu leg.in vig.din tara de orig.a of.-trad.in lb.rom.si leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani prezentare formular 12 E din sectiunea III-FormulareCerinta obligatorie: (minim un contract similar de servicii de cadastru, insotit de recomandarea beneficiarului )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
47/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal, sau prin reprezentant imputernicit
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Biroul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer