Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 9.640.000 lei cu o maturitate de 60 luni pentru modrnizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto, precum si pentru modernizarea si extinderea parcului Tineretului


Anunt de participare numarul 132679/11.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAILESTI
Adresa postala: Revolutiei, nr 1 - 3, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Punct(e) de contact: Emanoel Sclipcea, Tel. +40 0251/311017, In atentia: Primar Pistritu Costel, Email: [email protected], Fax: +40 0251/311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de acordarea unui imprumut bancar in suma de 9.640.000 leicu o maturitate de 60 luni pentru modrnizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto, precum si pentru modernizarea si extinderea parcului Tineretului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Bailesti, Strada Revolutiei nr. 1-3, judetul Dolj, Tara: Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de acordarea unui imprumut bancar in suma de 9.640.000 leicu o maturitate de 60 luni pentru modrnizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto, precum si pentru modernizarea si extinderea parcului Tineretuluidinmunicipiul Bailesti, jud. Dolj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de acordarea unui imprumut bancar in suma de 9.640.000 leicu o maturitate de 60 luni pentru modrnizarea strazilor, trotuarelor si infiintarea de parcari auto, precum si pentru modernizarea si extinderea parcului Tineretuluidinmunicipiul Bailesti, jud. Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 6, 748, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 67480 lei; Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului de prestari servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR, Bugetul national si venituri proprii ? conform art. 62, alin. (1) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;Dec. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;.Cert. de atestare fiscala privind oblig. fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Autoritatea Publica Locala;Persoane juridice straine: vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) ;Cert. de participare la licitatie cu oferta independenta;Dec. privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 modificata si completata;Cert.constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara ; Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale ?care contine informatii privind ofertantul in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si cifra medie de afaceri pe ultimii treiFormularul5.
- Cifra medie de afaceri, realizata pe ultimii trei ani respectiv 2008, 2009, 2010trebuie sa fie de egala sau mai mare decat 13496000 lei.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivANUL CURS EURO
2008 3, 6829
2009 4, 2399
2010 4, 2122
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.eu).Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea documentelor de mai jos
Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat) a documentelor de mai jos:
2. Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 si contul de profit si pierdere anual, vizate si inregistrate la organele competente, (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv de acordare a unei linii de finantare, in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin un contract are ca obiect realizarea de servicii similare a carui valoare minima sa fie de 6748000 lei. Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr. 6.
Recomandare din partea unui beneficiar al unei linii de finantare (original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul). Ofertantul va prezentarecomndari privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care s-au prestat servicii similare: cel putin una.
2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani .Formular nr. 8
3. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului Formular nr. 9. O declaratie privindpersonalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat, precum si C.V.-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita orice fel de dovezi suplimentare pentru verificarea operatorului economic ( copii ale cartilor de munca aferente persoanelor nominalizate, copii ale contractelor de munca, copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, etc);Informatii privind subcontractantii;Informatii privind asocierea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2012 10:00
Locul: Municipiul Bailesti, Strada Revolutiei nr. 1-3, judetul Dolj, Localitate: Bailesti, Tara: Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantului.Persoanele trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa si un act de identitate cu fotografie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 , , Sprijinire dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?? DMI 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexate la anuntul de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bailesti
Adresa postala: Strada Revolutiei nr. 1-3, judetul Dolj, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Tel. +40 0251311017, Email: [email protected], Fax: +40 0251311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer