Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Contract de servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 20.000.000 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local?


Anunt de participare numarul 132959/09.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de achizitii publice, Tel. +40 231502200, In atentia: d-nei Maria Ciubotariu, Email: [email protected], Fax: +40 231515142/+40 231531595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sediul Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: Calea Nationala nr. 101, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710051, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de achizitiii publice, Tel. +40 231502200/309, In atentia: Maria Ciubotariu, Email: [email protected], Fax: +40 231515142
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Contract de servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 20.000.000 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui creditin suma de 20.000.000 lei de catre Primaria Municipiului Botosani ce va fi destinat cofinantarii unorinvestitii de interes local aflate in derulare la nivelul Municipiului Botosani dupa cum urmeaza : Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul municipiului Botosani pentru perioada 2009-2028 in scopul conformarii la legislatia de mediu si cresterii eficientei energetice;Parcul Regional de Agrement Turistic si Sportiv ? Cornisa" Botosanisi Reabilitare si modernizare strazi urbane in municipiul Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului este in cuantum de 20.000.000 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local
Valoarea estimata fara TVA: 12, 287, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 20.000 lei. Perioada de valab.a GP = perioad. de valab. a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei perioada de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP seconstituiein conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; -aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine Garantia de Participare insituatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare, in conformitate cuprevederile art.278^1, alin (1) , lit c)din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma: 8.788, 73 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizta vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantumul Garantiei de Buna Executie constituiteva fi de5% din pretulcontractului . Modul de constituire a Garantieide Buna Executie: in conformitate cu preved. art. 90 din H.G .nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : -Printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Restituirea Garntieide Buna Executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (2) din H.G . nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertei comune declarata castigatoare se solicita legalizarea acordului de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
-Completarea formularului F4 din Sect. Formulare.Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea formularului F5 din Sectiunea formulare
2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare/puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;
3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?; Condtie de calificare: . Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).
- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare.
Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Mugurel Flutur ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Catalin Virgil Alexa-viceprimar, Florin Ioan Ghiorghita ?viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Valerian Sanduc ?director economic, Daniela Anitei-sef birou achizitii publice.
Atentie;In cazulunui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecaremembru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note:
1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.
2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizatasi legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1
A. Persoane juridice/fizice romane
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulteca.a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.
b) - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Atentie:
a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
b. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor si va fi prezentatin original , copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .
c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuiainainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
2. Autorizatia de functionare emisa de BNR in conditiile Ordonantei de Urgenta a Guvernuluinr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului-in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? Autorizatia de functionare va avea termen de valabilitate cel putin pe perioada devalabilitate a ofertei.B. Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
2. Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care oferetantul este rezident- in copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotita de traducerea autorizatasi legalizata a in limba romana.Atentie:
a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.
b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globalape ultimii3 ani (2008, 2009, 2010)
Cerinte minime de calificare :
Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani2008, 2009, 2010 sa fie cel putin egala cu suma de15.000.000lei.Atentie:
a. Conversia leu-valuta se face prin raportareala cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2008 este 3, 6827 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este 4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/europentru anul 2010 este 4, 2099 lei
b. In situatia in care operatorul economicsi-a inregistrat bilantulcontabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinireanivelului impus al cifrei de afacerisi prin raportareala ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Cerinta nr. 2
Rapotul auditorului la nivel consolidat pentru anul 2010-forma scurta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Prezentarea prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de serviciii similarecontractului ce face obiectul procedurii . Pentru a face dovada prestariicontractuluiprezentat ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copiilizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?urmatoarele documente:
- Paginile relevante din contract care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrareaexperientei similare, din care sa reiasa urmatoarele: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului si pagina finala cusemnaturi .
Cerinta nr. 2
Infomatii privind asocierea
Cerinta nr. 3
Infomatii privindsubcontractarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Aut Contr nu doreste limit nr de ag ec.Select se va real pe baza indepl crit de calif Neandepl unui crit de calif.va duce la excl.cand.Toti candidatii calificati vor fi invitati sa partic.la negocieri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 11:00
Locul: Sediul Primariei Mun Botosani din str. Piata Revolutieinr.1 -Sala de Sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, cu dovada scrisa a imputernicirii insotita de o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Atentie: a.In cazul in care urmare a negocierii doua sau mai multe oferte finale vor avea acelasi pret minim, atunci in vedereaatribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara finala in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.b. Documentatie descriptiva cuprinde conditiile impuse de catre achizitor, operatorilor economici care vor depune candidatura la procedura negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare initiata in vederea contractarii unui credit in cuantum de 20.000.000 (douazecimilioane) lei.Cerintele minime prevazute in Documentatia Descriptiva sunt obligatorii pentru toti operatorii economici care vor depune oferta la procedura de achizitie publica initiata in vederea contractarii unui credit in cuantum de 20.000.000 lei si vor constitui clauze obligatorii ale contractului de achizitie publica, ce nu vor putea fi modificate, fiind considerate esentiale de catre autoritatea contractanta. Avand in vedere caracterul obligatoriu al acestor cerinte, se impune precizarea ca orice oferta care nu va indeplini in mod cumulativ aceste cerinte, va fi respinsa, in faza de preselectare a ofertelor preliminare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term.dep.contest.este de 10 zile incepand cu ziua urmat.luarii la cunos. despre un act alaut.contr. considerat nelegal in conf.cu prev.art. 256^2 alin (1) litera a) coorob.cu prev.art.256^2 alin (2) dinO.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic contencios al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: str. Piata Revolutiei, nr.1, Localitatea: BOTOSANI, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231502200, Email: [email protected], Fax: +40 231531595, Adresa internet (URL): www.primariabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer