Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 4.000.000,00 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local aprobate de Consiliul Local


Anunt de participare numarul 135627/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TRUSESTI (Primaria Comunei Trusesti)
Adresa postala: Loc. Trusesti, Jud. Botosani, Localitatea: Trusesti, Cod postal: 717400, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI PURUHNIUC, Tel. +40 0231570207, In atentia: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Email: [email protected], Fax: +40 0231570207, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 4.000.000, 00 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local aprobate de Consiliul Local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Localitatea Trusesti, Comuna Trusesti, Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are drept scop contractarea unui creditin suma de 4.000.000 lei de catre Comuna Trusesti ce va fi destinat cofinantarii unor investitii de interes local aflate in derulare la nivelul Comunei Trusesti: ? CAMPUS SCOLAR LA GRUPUL SCOLAR ?DEMOSTENE BOTEZ?, LOCALITATEA TRUSESTI, JUDETUL BOTOSANI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului este de 4.000.000 lei(patru milioane lei) , in vedrea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local .
Valoarea estimata fara TVA: 832, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 8.320 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Grarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contactanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu prevederile art.278^1 , alin (1), lit. b) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului , urmaroarea suma 4611, 999 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva decizie Consiliului de respingere a contestatiei , autoritate contarctanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei.Resturuirea garantiei de participare se face in conformitate cu prvederile art. 88 din HG 925/2006 .Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantum si in forma perecizata vor fi respinse ca inacceptabile. Cuantumul garantiei de buna executie constituite, va fi de 5% din valoarea estimata a contactului.Constituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contact.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevedrile art. 92, alin(2) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea formularului F4 din sectuinea Formulare
ATENTIE!In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si /sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si cmpletarile ulterioare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
1.Completarea formularului F5 din sectiune Formulare
2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza caruia isi are sediul social orepatorul economic(fara sedii secundare/puncte de lucru)care sa ateste plata obligatiilor la bugetul de stat in luna anterioara celei de depunere a ofertelor .Se vor prezenta formulare tip ?in original sau copie legalizata.
3.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul local in luna anterioara celei de depunere a ofertelor, emis de autoritatile locale unde ofertantul isi are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru).Se vor prezenta formulare tipizate in original sau copie legalizata.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentareadocumentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mantiunea ?Conform cu originalul?, autoritatea contactanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si cel local in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.
Atentie :
Data la care expira termenul de achitare a dotoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala)
Persoanele juridice starine vor prezenta orice ducument edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeacsa ca si-a indeplinit obligatia de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor catre bugetul de stat si local in conformitate cu cerintele autoritatii contactante.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a ascestora in limba romana.Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinulu presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea formularului F6 din sectiunea formulare.
Atentie!In cazul unei asocieri atat liderul de asociatie cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrare in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/tertul sustinator/subcontactantul care are drept membri in consiliul de administratie/ de conducere sau de supervizare si /sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul ivinclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art.69^1, lit.(a)din OUG 34/2006cu pesroane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contarctante este exclus din procedura de atribuire.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa formularul numarul 7 dinsectiunea Formulare.In vederea completari acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contactante sunt: Mihai G.Puruhniuc-primar, Petrea Chiributa-viceprimar, Stelica Bejenariu-Iacob-secretar, Daniela-Amalia Ruscanu-sef birou financiar contabil.
Atentie!In cadrul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta decalratie(fiecare membru al asociatiei cat si fiecare sobcontaractant sau tert sustinator).
Note:
1.In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute de art. 180, art.181, art.69^1 din OUG34/2006, cu complatarile sii modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contactului de achizitie care face obiectul prezentei proceduri.
2.In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizieaza toate situatiile cuprinse in art.180 si art.181, se accepta prezentatea unei declaratii pe propria raspundere sau , daca daca in tara respectiva nuexista prevederi legale cu privire la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juduciare sau a unei asociatii profesianale care are competenta in acest sens.
3.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizicestraine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Documente care dovedesc o forma de inregistrar /atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional. Persoane juridice/fizice romane:
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care rezulta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor car fac obiectul prezenteiproceduri si ca nu sunt inscrise mantiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.
Atentie!
-Obiectul contactului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cetificatul constatator.
-Certificatul trebue sa fie valabil la data depunerii ofertelor si va fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
-In cazul unei asocieri , liderul asociatie cat si fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
-In cazul ofertantului decalrat castigator, autoritate contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii , prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.
2.Autorizatia de finctionare emisa de BNR in conditiile OUG nr.99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitatului-in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Autorizatia de functionare va avea termen de valabilitate cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.
Persoanele jurudice/fizice straine
1.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistare/atestare sau apartenentadin punct de vedere profesional, din care sa rezultecompetenta presoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
2.Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident-in copie lizibila, semanta si stampilata cu mentuinea ?Conform cu originalul?, insotita de traducerea autorizata si lagalizata in limba romana.
Atentie!
Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in origina, copie legalizata sau copie lizibila semanta si satampilata cu mentiuneea? Conform cu originalul?-insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul de puneri documentelor in copie simpla, autoritate contactanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor aflati in aceasta situatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs.
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egalacu suma de 1.664.000 lei.
Atentie!
Conversia leu ?valuata se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
1.Completare a F 8-Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociati trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri.Of. din categoria IMM-urilor ben.de o red. de 50% a cifrei de afaceri, stabilite in FDA conform art.16, alin (2)din LG 346/2004.Pt. a ben. de aceasta facil. in plicul exterior se va depune o dec. pe propria raspundere privind indep. cond.cumulative prev. la art.3, alin(1 )din Legea 346/2004.Of. rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus, in copie, cu ment. ?Conform cu originalul?, semn.si stampila op.ec.care depune of., insotite obligatoriu de trad. autorizata si legalizata in limba romana
Raportul auditorului la nivel consolidat pentru anul 2010-forma scurta
Raportul auditorului la nivel consolidat pentru anul 2010-forma scurta
Atentie!
Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus, in copie, cu mentuinea ?Conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate in original.copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta, insotite obligatoriu de traduerea autorizata si legalizata in ;imba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin un contact al carui obiect sa fi fost prestatrea de servicii similare contactului ce face obiectul prezentei proceduri.
Modalitatea de indeplinire
1.Completare si prezentarea Formularului 9?Declaratie si Lista principalelor servicii prestate, beneficiari, indiferent daca acesti sunt autoritati contractante sau clienti privati.
-Pentru a face dovada prestatii contractului prezentat ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copii lizibile, semnate si stampilate conform cu originalul, urmatoarele documente: paginile relevante din contract care se doresc a fi luate in considerara pentru demonstrarea experientei similare, din care sa reiasa urmatoarele: partile contactante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contactului si pagina finala cu semanturi.
Informatii priv. asocierea
Dec. privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indp.de as.si speclz. acestora-F10Ofertantul ?lid.de as. va comp.F10 ?Lista cup.asoc/subcontact.Lista va fi insotita si de ac. de asoc. F11-Acord de asociere.Mai multi op. ec. au drept. de a se asoc. cu scopul de a dep.of. comuna , fara a fi oblig. sa isi asume d.p.d.v. formal asoc.AC solicita legaliz. asoc. numai in cazul in car of. comuna este dec. castig., iar Ac. de asoc. va fi prez. AC la data semn.contactului.Of.trebuie sa cup. un ac. sauo scr.prelim.de as. in care sa se ment. ca toti as. isi asuma rasp.colectiva si solidara pt.indep. contactului, ca liderul as.este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instr. in nm. tuturor as. si este resp.in nm. propriu si in nm.As pt.indep.contrct. Intelegerea trebuie sa-i ment. de asemenea pe toti mb din as/Consortiu pe toata durata contr.Ac de asoc. va indic. partcip.in proc.la prest.serv.si tp.serv. ce urm.a fi prest.de fiecare pratener.
Informatii privind subcontactarea
Declaratie privind partea/partile din contact ce urmeaza a fi indeplinite de subcontactanti si datele de recunoastere a acestora-Formularul 10
Ofertantul va completa Formularul 10 din sectiune a Formulare.Lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare-Formularul 12-Acord de subcontactare.
In cazul in care parti din contract urmeaza a fi indelinite de unul sau mai multi subcontactanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contactelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contactului, contractantulnu are dreptul de a inlocui subcontactantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contactante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
A.C.nu doreste lim. nr.de ag.ec.Sel.se va real.pe baza indep.crt.de calc.Neindep.unui crt.de calf.va duce la excl.cand.Toti cand. calif. vor fi inv. sa partic. la negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2012 11:00
Locul: Primaria Comunei Trusesti, localiatatea Trusesti, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) In cazul in care urmare a negocierii, daou sau mai multe oferte finale vor avea acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contactului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o nou propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.b) Documentatia descriptiva contine conditiile impuse de catre achizitor, operatorilor economici care vor depune candidatura la procedura negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare initiata in vederea contactarii unui credit in cuantum de 4.000.000 (patru milioane) lei.Cerintele minime prevazute in Documentatia Descriptiva sunt obligatorii pentru toti operatorii economici care vor depune oferta la precedura de achizitie publica in vedere contractarii unui credit in cuantum de 4.000.000 lei si vor constitui clauze obligatorii ale contactului de achizitie publica, ce nu pot fi modificate, fiind considerate esentiale de catre autoritatea contactanta.Avand in vedere caracterul obligatoriu al acestor cerinte, se impune precizarea ca orice oferta care nu va indeplini in mod cumulativ aceste cerinte, va fi respinsa, in faza de preselectare a ofertelor prelimminare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Trm.dep.a contst. este de 10 zile incepand cu ziua urm.luarii la cunos. despre un act al A.C.consid.nelegal in conf.cu prev.art.256^2 alin.(1), litera a)coorob. cu prev.art.256^2 alin.(2) din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer