Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Contract de servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 1.300.000 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local?


Anunt de participare numarul 145482/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROMA
Adresa postala: Loc.Roma , judetul Botosani, Localitatea: Roma, Cod postal: 717335, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN HUMELNICU, Tel. +40 231565978, Email: [email protected], Fax: +40 231565978, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Contract de servicii de acordare a unui credit, in cuantum de 1.300.000 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: comuna Roma
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Contractarea unui credit in suma de 1.300.000 lei de catre Primaria Comunei Roma ce va fi destinat cofinantarii unor investitii de interes local aflate in derulare la nivelul Comunei Roma : ?Construire sediu Consiliul Local Roma, Comuna Roma , Judetul Botosani.?Durata 132 luni incepand de la data atribuirii contractului.
Perioada de tragere 12 luni
Perioada de gratie , aceeasi cu perioada de tragere, 12 luni
Perioada de rambursare a imprumutului 10 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului este in cuantum de 1.300.000 lei, in vederea asigurarii cofinantarii unor obiective de investitii de interes public local, pe o perioada de 11 ani, din care 1 an perioada de tragere, care coincide cu perioada de gratie.
Valoarea estimata fara TVA: 800.000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
132 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 8000 lei. Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire cf art. 86 din HG 925/2006 si anume: prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, ;in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire;a unui ordin de platacu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, Contul Iban ai autoritatii contractante este RO85TREZ1165006XXX000260 deschis la Trezoreria Botosani, cod fiscal 3372114- comuna Roma.Dovada constituirii garantiei de participare, va trebui sa fie prezentata in afara plicului cu oferta depusa la sediul autoritatii contractante, in original, de catre toti ofertantii participanti. Autoritatea va restitui garantia de participare cf art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conformitate cu art. 87 din HG nr. 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma aferenta.Neprezentarea garantiei de participare la deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestora. Pentru garantia de participare depusa in euro se va lua cursul de referinta al BNR cu 2 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor.IMM-urile care participa la procedura de atribuire, pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, - vor prezenta anexatGP o Declaratie pe propria raspundere privind incadrareaintreprinderii in categ. I.M.M. Va fi constituita in cuantum de 1% din valoarea contractului fara TVA, conform art.90 din HG 925/2006, valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului si va fi constituita prin virament bancar, ordin de plata, scrisoare de garantie bancara , fila CEC sau retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale.Instrumentele de garantare trebuie emise in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertei comune declarata castigatoare se solicita legalizarea acordului de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3
- Declaratie privind eligibilitatea Formularul nr. 4
-Declaratii privind neincadrarea in prevederile si 181 din ordonanta - Formular nr.5
-Certificat de participare cu oferta independenta - Formular nr.6-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta- Formular nr.7
Persoanele cu functii de deciyie sunt:
Barliga Gheorghe?primar, Asiminicesei Mihai-viceprimar, Maftei Fanel-secretar si consilierii locali: Holoc Minuta, Ciubotaru Gheorghe, Timofti Liviu, Pavel Gheorghe, Amariuta Radu-Petru, Uumelnicu Constantin, Iacob Dumitru, Aionesei Mihai, Ilie Victor, tabultoc Gica, drutu Vasile, Scripcaru Stelica - ?Autorizatie de functionare? conform OUG 99/2006 -copie semnata si stampilata?conform cu originalul"
-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului. Obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Se va prezenta copie
semnata si stampilata?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Cerinte minime de calificare :
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu suma de 1.300.000 lei.
Bilant contabil la 31.12.2012 sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se solicita: completarea Formularului 8 -Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.. -cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei ; - cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2011 este 4, 379 lei - cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2012 este 4, 456 leiin copie-conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de serviciii similare contractului ce face obiectul procedurii- respectiv servicii de acordare de credit. Pentru a face dovada prestarii contractului prezentat ca experienta similara, ofertantul va prezenta, copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? din documente care sa confirme prestarea serviciilor solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea Formularului 91. ?Declaratie +Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Prezentarea prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de serviciii similare contractului ce face obiectul procedurii . Pentru a face dovada prestarii contractului prezentat ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copii lizibile semnate sistampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? din documente care sa confirma prestarea serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/invitati sa participe la etapa de negociere
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
174
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 10:00
Locul: primaria Roma, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
.In cazul in care urmare a negocierii doua sau mai multe oferte finale vor avea acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara finala in plic inchis, caz in care contractual va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participeAu fost deja selectati candidati: Nu3 agenti economiciToti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/invitati sa participe la etapa de negociere
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Roma
Adresa postala: comuna Roma Judetul Botosani, Localitatea: Comuna roma, Cod postal: 710236, Romania, Tel. +40 231565978, Fax: +40 231565978
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2013 23:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer