Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de acordare credite -Linie de finantare in cuantum de 3303000 lei pentru finantarea unor investitii de interes public local


Anunt de participare numarul 70536/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Carei
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.17, Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Petru Oprea, Tel.0261861660, Email: [email protected], Fax: 0261861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de acordare credite -Linie de finantare in cuantum de 3303000 lei pentru finantarea unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL CAREI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite, in cuantum de 3303000 lei, pentru finantarea unor investitii de interes public local, durata contractului 10 ani, perioada de gratie 1 an, perioada de trageri 1 an, perioada de rambursare 9 ani in rate lunare egale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordare de credit in valoare de 3303000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 303, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantiei de participare: 60.000 lei, - perioada de valabilitate: 180 de zile;
-garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- venituri proprii - cf. art.62, alin. 1. din legea nr. 273/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea: -Cerinta obligatorie: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Formular nr. 3.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: - certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)- pentru persoane juridice/fizice romane: - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-Cer. obligatorie: -Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului in copie;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in original, din care sa rezulte ca: -Autorizatie de functionare emisa de BNR in copie legalizata.
- pentru persoane juridice/fizice straine: -Cerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: Solicitat1. Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2005, 2006 si 2007: valoarea minima impusa este de 16.515.000 lei, respectiv 4.234.000 euro. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.2. Lichiditatea generala (lichiditatea efectiva / lichiditatea necesara x 100) sa fie mai mare de 110% pentru anii 2005, 2006 si 2007.3. Solvabilitatea (fonduri proprii/expunerea neta x 100) sa fie mai mare de 20% pentru fiecare dintre anii 2005, 2006 si 2007.4. Rata profitului (rezultat brut/cifra de afaceri x 100) determinata pentru anul 2007 sa fie pozitiva.Se va completa si se va depune, in original, Formularul nr. 5 din Volumul III.
- prezentarea situatiilor financiare auditate pentru anii 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2005, 2006 si 2007: valoarea minima impusa este de 16.515.000 lei, respectiv 4.234.000 euro. Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari precizati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.2. Lichiditatea generala (lichiditatea efectiva / lichiditatea necesara x 100) sa fie mai mare de 110% pentru anii 2005, 2006 si 2007.3. Solvabilitatea (fonduri proprii/expunerea neta x 100) sa fie mai mare de 20% pentru fiecare dintre anii 2005, 2006 si 2007.4. Rata profitului (rezultat brut/cifra de afaceri x 100) determinata pentru anul 2007 sa fie pozitiva.Se va completa si se va depune, in original, Formularul nr. 5 din Volumul III.- prezentarea situatiilor financiare auditate pentru anii 2005, 2006 si 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite (in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini) prestate pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani - Formularul nr. 6 Volumul III, insotite de recomandari din partea fiecaruia dintre beneficiarii mentionati.
Precizarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi Formular nr. 7, Volumul III.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor servicii de acordare de credite (in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini) prestate pentru societati comerciale, autoritati sau institutii in ultimii 3 ani - Formularul nr. 6 Volumul III, insotite de recomandari din partea fiecaruia dintre beneficiarii mentionati.Precizarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi Formular nr. 7, Volumul III.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CR001/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2009 10:30
Locul: Sala mica de sedinte a primariei municipiului Carei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantiilor si observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazul, nr. 8, localitatea Satu Mare., Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-711141, Email: [email protected], Fax: 0261-713760, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sect.3, localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre constatator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Municipiului CareiOficiul Juridic
Adresa postala: str.1 Decembrie 1918, nr.17, localitatea Carei, jud. Satu Mare., Localitatea: Carei, Cod postal: 445100, Romania, Tel.0261-861661, Email: [email protected], Fax: 0261-861663, Adresa internet (URL): www.primariacarei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer