Licitatie Publica - Contract de servicii de asigurare facultativa pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente din dotarea Camerei Deputatilor
Anunt de participare numarul 89370/23.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA - Intrarea B4S1, Tel.021.414.16.32, In atentia: IULIA GHIMIS, Email: [email protected], Fax: 021.414.19.55, Adresa internet (URL): www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de asigurare facultativa pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente din dotarea Camerei Deputatilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Camerei Deputatilor din Str. Izvor nr. 2-4, Sector 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor din dotarea Camerei Deputatilor pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente pentru anul 2010
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT.
Valoarea estimata fara TVA: 457, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, in valoare de 5.000 lei si termen de valabilitate 31.12.2009; Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 .3. Persoane juridice romane - Cerinta obligatorie: Certificatul de inregistrare siCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte: a) ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Persoane juridice straine - Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea de scrisori de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinta obligatorie: prezentarea cel putin a unei scrisori de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista unitatilor service auto specializate in activitatea de depanare si conventiile incheiate cu acestea
2. Lista cu principalele servicii de asigurare prestate in ultimii 3 ani
3. Recomandari din partea altor beneficiari
4. Resurse tehnice
5. Listacu unitatile teritoriale
6. Resurse umane7. Autorizatia din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita cel putin trei astfel de unitati service.2. Incheierea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor, pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente, de valoare cel putin egala cu 100.000 lei.3.Se solicita cel putin doua scrisori de recomandare.4. Prezentarea dotarilor considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.5. Se solicita cel putin o unitate in fiecare judet.6. Asigurarea cu personal de specialitate si persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului.7. Se solicita Autorizatia din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor in original sau copie legalizata privind asigurarea facultativa valabila pentru anul 2010.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform documentatiei de atribuire atasata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57d/2482
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 12:00
Locul: Camera Deputatilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei, nr. 107-111, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213323564, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice - Serviciul Contractari
Adresa postala: Strada Izvor nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.0214141632, Email: [email protected], Fax: 0214141963, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 10:12