Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de asigurare facultativa pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente


Anunt de participare numarul 38334/06.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: RENATTE MARGARITESCU, Tel.021.414.16.19, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.414.19.63, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de asigurare facultativa pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Camerei Deputatilor din Str. Izvor nr. 2-4, Sector 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor din dotarea Camerei Deputatilor pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente pentru anul 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66334100-1 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de asigurare facultativa pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente pentru 513 vehicule din dotarea Camerei Deputatilor
Valoarea estimata fara TVA: 411, 993RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este in valoare de 5000 lei. Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul de stat.Termenul de plata: maxim 5 zile lucratoare de la data primirii ultimului document pe baza caruia se va achita contravaloarea serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta e declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 3 anexat.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 completata in conformitate cu Formularul 4 anexat.3. Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetelecomponente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, inoriginal sau copie legalizata.
4. Ofertantii trebuie sa prezinte Autorizatia din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, in original si copie privind asigurarea facultativa valabila pentru anul 2008.
5. Certificatul de inregistrare / certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cel putin a unei scrisori de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista unitatilor service auto specializate in activitatea de depanare si conventiile incheiate cu acestea: se solicita cel putin trei astfel de unitati service.2. Lista cu principalele servicii de asigurare prestate in ultimii 3 ani: se solicita incheierea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de asigurare facultativa pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente, de valoare cel putin egala cu 100.000 lei, respectiv 29938, 33 euro (calculata la cursul BNR de 3, 3402 lei/1 euro, din data de 30.10.2007).3. Recomandari din partea altor beneficiari: se solicita cel putin doua scrisori de recomandare.
4. Resurse tehnice: Declaratie privind dotarile considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.
5. Listacu unitatile teritoriale: se solicita cel putin o unitate in fiecare judet ;
6. Resurse umane: asigurarea cu personal de specialitate si persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56d/2774
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa Intrarea A3S2 din strada Izvor nr. 2-4, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 10:00
Locul: Sediul Camerei Deputatilor din strada Izvor nr. 2-4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STRADA Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104642, Email: [email protected], Fax: 3104542, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3323337, Fax: 3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: strada Izvor nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.4141632, Email: [email protected], Fax: 4142199, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer