Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Servicii de Asigurari (asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru pagube produse tertilor prin accidente de circulatie RCA, asigurare CASCO pentru autovehicule, asigurare calatori )


Anunt de participare (utilitati) numarul 135564/14.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Gagani88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 244543751, In atentia: Mihaela Bitica, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de Servicii de Asigurari (asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru pagube produse tertilor prin accidente de circulatie RCA, asigurare CASCO pentru autovehicule, asigurare calatori )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 288, 086 si 576, 172RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata primului contract subsecvent este de 6 luni incepand cu data de 01.07.2012, ora 00, 00 pana la 31.12.2012, ora 24, 00
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Informatii privind acordul-cadru
a) Primulcontractsubsecventsevaincheiapentruvaloarea estimataminima a acordul-cadru pe o perioda de 6 luni incepand cu 01.07.2012 ora 00.00 pana la 31.12.2012 ora 24.00 pentru asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru pagube produse tertilor prin accidente de circulatie RCA conform anexei nr.1 din caietul de sarcini, pentru asigurarea CASCO conform anexei nr.2 din caietul de sarcini si asigurarea calatorilor.
b) Urmatoarelecontractesubsecventevorfiincheiatelasolicitareaautoritatiicontractantepebazanecesitatiiloracestuia.Numarul de autovehicule precum si durata pentru care se incheie contractul de serviciivor fistabiliteinmomentulsolicitarii.c) Autoritateacontractantanuseobligasaincheiecontractesubsecventepentrutoateautovehiculeleprevazuteinacordul- cadru.
d) Termenuldesemnareacontractuluisubsecventestede7zilede lasolicitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. PentruAcord ?cadru( valoarea maxima estimata)
- numarul autovehiculelor pentru care se va incheia asigurarile RCA este de 276 buc. pe o perioada de 12 luni
- numarul autovehiculelor pentru care se va incheia asigurarile CASCOeste de 130 buc. pe o perioadade 12 luni
-asigurarile de calatori pe o perioadade 12 luni2.Pentru primul contract consecvent ( valoarea minima estimatea)- numarul autovehiculelor pentru care se va incheia asigurarile RCA este de 276 buc. pentruo perioada de 6 luni.
- numarul autovehiculelor pentru care se va incheia asigurarile CASCOeste de 130buc. pe o perioadade 6 luni
-asigurarile de calatori pe o perioadade 6 luniDupa caz, - valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru(numai in cifre): 576172.00 RON- valoarea minima estimata fara TVA a acordului cadru(numai in cifre): 288086.00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 576, 172RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuanumul garantiei de participare este de :9.000 RONOperatoriieconomicicareseincadreazaincategoriaIntreprinderilorMicisiMijlocii, potconstitui50%dinvaloareagarantieideparticipare, cuconditiaprezentariideclaratieiprivindindeplinireaconditiilorconformLegii346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zileModuldeconstituireagarantieideparticipare : a) prinviramentbancar;b) printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari, (inoriginal);c) prinordindeplatacuconfirmareabanciiemitente;d) prinfilaCECcuconfirmareabanciiemitente, (inoriginal)e) prindepunerea, lacaseriaautoritatiicontractante, asumeidebaniinnumerar.Contuldeschispentruconstituireagarantieideparticipareeste: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSGPloiesti.Insituatiaincareofertantulconstituiegarantiadeparticipareprintr-uninstrumentdegarantareemisdeobancasaudeosocietatedeasigurari, aceastavatrebuisaprevadaangajamentulemitentuluidearetinedingarantiadeparticipareosumacalculataconformprevederilorart. 2781, alin (1), dinOUG34/2006, cumodificarilesicompletarileulterioare, insituatiaincareofertantuldepuneocontestatiecevafirespinsadeCNSC. UnmodeldescrisoaredegarantiebancarapentruparticiparelaoproceduradeachizitiepublicaesteprezentatinFormularul 11 Cuantumulgarantieidebunaexecutieacontractuluideservicii :5%din valoarea contractuluiModuldeconstituireagarantieidebunaexecutieacontractului: - printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari(de preferat prinscrisoare de garantie bancara);
- prindepunereasumeidebanilacaseriaautoritatiicontractante.- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare .Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 alin(1) din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindsituatiapersonalaaofertantului - Cerintaminima: completareFormular1.
Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrarea inprevederile.art. 691. -Cerintaminima: completareFormular2.
Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt-Radu Popescu Director General, Daniela Birligiu Director Financiar
Certificatdeparticiparelalicitatiecuofertaindependenta- Cerintaminima: completareFormular3. Cerintaminima: Certificatconstatatoremisdeoficiulregistruluicomertuluisauautorizatiedefunctionaresaudocumenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanafizicasaujuridica.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
2.Autorizatia de practicare a asigurarilor auto pe anul 2012Cerintaminima: Autorizatia de practicare a asigurarilor auto tip RCA si CASCO valabila pe anul 2012 eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sau notificarea de intentie adresata Comisiei de supraveghere a asigurarilor CSAprin care aceasta ia doar act de intentia de a practica asigurarea obligatorie RCA si CASCO pe anul 2012
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cerinta minima: valoareaminimaimpusapentrucifradeafacerimedie globala pe ultimii 3 anitrebuiesafie cel putin egalacu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecventmultiplicata cu 2, adica cel putin egala cu 576.172, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cerinta minima: Listaprincipalilor reasiguratoriai societatii respective de asigurari.
Cerintaminima: Ofertantii vor prezenta documente/certificateprin care saatestecertificarea din punct de vedere al managementului calitatii conform standardului ISO 9001/2008 valabil la data depunerii ofertelor se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 11:00
Locul: RATP-Ploiesti, Str.Gageni, nr.88
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: in situatia in care se prezinta pretul cel mai scazut cu aceiasi valoare de mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora noi oferte financiare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R .A.T.P. Ploiesti
Adresa postala: str.Gageni, nr.88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer