Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii de asigurari nave


Anunt de participare (utilitati) numarul 97367/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN SENDREA, Tel.0236460016, INT. 300, Email: [email protected], Fax: 0236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de servicii de asigurari nave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de asigurari nave in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514150-2 - Servicii de asigurare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
asigurari la navele mentionate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 491, 604RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3000 ron si garantie de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii si/sau subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea la art.181, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie, Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului, privind datele de identificare a societatii, filiale, sucursale, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, asociati / actionari, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc. Autorizatie de functionare (Decizia Presedintelui CSA) emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, din care sa reiasa ca este in drept a presta serviciile de asigurare pentru care a fost depusa oferta, in copie, Dovada platii taxei de functionare aferenta lunii februarie 2010, Pentru pers.fizice romaneAutorizatie de functionare / altele echivalente, pentru pers.juridice/fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formularul 3Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii uneicifre medii anuale de afaceri in ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 600.000 lei Raportarile contabile la decembrie 2008 si decembrie 2009 , ambele vizate si inregistrate de organele competente, in copie.
Scrisoarea de intentie a reasiguratorului/reasiguratorilor sau contract/precontract, in copie legalizata. In situatia in care documentul este redactat in alta limba, acesta va fi prezentat in copie tradusa si legalizata.
Dovada reasigurarii riscurilor pe piata internationala printr-un reasigurator.Pentru confirmarea cerinteise va prezenta:
a )Declaratie pe propria raspundere in original semnata si stampilata de reprezentantul legal autorizatal ofertantului si autentificata la notariat, privind reasigurarea, pe piata internationala a riscurilor si sumelor pe care ofertantul se angajeaza sa le asigure conform cerintelor dinCaietul de sarcini, indicand si numele complet al reasiguratorului , adresa unde acesta are sediul social.
b) Scrisoare de la reasigurator, adresata ofertantului, cu referire la procedura de achizitie publica initiata pentru asigurarea navelor , organizata de A.F.D.J., semnata de reprezentantul autorizat al reasiguratorului , confirmand ca, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare va indeplini rolul de reasiguratoral ofertantului si va plasa riscurile prevazutein Caietul de sarcinispecificand ratingulMinim Asau Minim A- .
c) O prezentare a reasiguratorului din care sa reiasa experienta acestuia, politica sa interna privind procedurile de selectare si monitorizare , din punct de vedere a capacitatii financiare a procedurilor de solutionare a daunelor.
Nota : In loc de scrisoarea de la reasigurator poate fi prezentat contract/ precontract incheiat cu acesta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul are obligatia de a face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel mult 3 polite de asigurare nave. Valoarea primelor de asigurare a celor 3 polite sa fie mai mare sau egala cu 100.000 lei prezentand in acest scop: fisa de informatii privind experienta similara, recomandarea beneficiarului si copia politei/politelor respective.In situatia in care ofertantul nu poate face dovada sustinerii experientei similare prin prezentarea unei singure polite se admite prezentarea a max. 3 polite care prin insumare sa acopere cerinta solicitata. Fiecare polita (copia) va fi insotita de: fisa de informatii privind experienta similara, recomandarea beneficiarului.In situatia in care, din motive de confidentialitate ofertantul nu poate prezenta copii dupa politele solicitate mai sus acesta va prezenta o lista cu cele mai importante polite de asigurare nave incheiate in ultimii 3 ani
Pentru polita/politele din lista prin care se face dovada indeplinirii cerintei solicitate, se va prezenta si fisa de informatii privind experienta similara Formularul, recomandarea beneficiarului
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionalasi calificarea personalului de conducere, ale persoanelor responsabile cu executia contractului.Pentru personalul cu responsabilitate directa in indeplinirea contractului se prezinta curriculum vitae.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2010 12:00
Locul: sediul A.F.D.J Galati strada Portului nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa wwww.e-licitatie.roPrecizam ca valoarea estimata mentionata la sectiunea II este aferenta perioadei de la semnarea contractului pana la data de 30.04.2011. Valoarea estimata pana la 31.12.2010 este de313336 ron.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 3195180, Email: [email protected], Fax: 021 3321240, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236 460027, Email: [email protected], Fax: 0236 460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. A.F.D.J. Galati Serviciul Achizitii
Adresa postala: strada Portului nr.32, Localitatea: Galati, Cod postal: 8005, Romania, Tel.0236 460016, Fax: 0236 460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer