Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari aferente Sistemului de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Suceava.


Anunt de participare numarul 92664/30.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel.0230-210148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-52.00.58, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari aferente Sistemului de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari aferente
Sistemului de Management Integrat al Deseurilor din Judetul Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 582, 190RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
68 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 190000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu si fonduri europene (sub rezerva aprobarii investitiei de catre Comisia Europeana).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice;5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie;6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local;7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;9.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;10.Persoane juridice/fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcifra de afaceri - Declaratie privind cifra de afaceri;
2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente;3.Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente;4.Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 11.500.000 lei pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind resursele umane si structura managementului - Lista personalului responsabil cheie in indeplinirea contractului;2.Curriculum Vitae;
3.Declaratie de exclusivitate si disponibilitate;
4.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
5.Fisa de informatii privind experienta similara;
6.Informatii privind subcontractantii;
7.Informatii privind asocierea;
8.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Expert cheie 1: Inginer Rezident/Lider de proiect Calificari si competente: - Diploma de licenta in inginerie civila sau echivalent. - Cel putin 10 ani de experienta in lucrari de constructie - Cel putin 1 proiect experienta privind supervizarea lucrarilor destinate realizarii depozitelor ecologice. - Cel putin 1 contract experienta in conformitate cu regulile FIDIC sau echivalent.Expert cheie 2: Lider de proiect adjunct/Inginer Rezident - Diploma de licenta in inginerie civila/geotehnica/geologie - Minim 5 ani de experienta in lucrari de constructii - Cel putin 1 proiect experienta in supervizarea lucrarilor destinate realizarii depozitelor ecologice. - Cel putin 1 contract experienta in conformitate cu regulile FIDIC sau echivalent.Expert cheie 3: Inginer Asigurarea Calitatii -Diploma de licenta in inginerie civila sau echivalent - Cel putin 10 de ani de experienta profesionala generala;
-cel putin 1 proiect experienta in domeniul depozitelor de deseuri avand atributii privind asigurarea calitatii. Expert cheie 4: Inginer Rezident - Diploma de licenta in inginerie civila/geotehnica/geologie - Minim 5 ani de experienta in lucrari de constructie - Cel putin 1 proiect experienta in proiecte privind sistemele de management integrat al deseurilor (expertiza fie in constructia statiilor de transfer, fie a statiilor de levigat)- Cel putin 1 contract experienta in conformitate cu regulile FIDIC sau echivalent. Expert cheie 5 Inginer de Proces Calificari si competente: Diploma de licenta in domeniul de specializare Experienta profesionala generala: - Cel putin 10 de ani de experienta profesionala; - cel putin 1 proiect experienta ca si Inginer de proces in domeniul depozitelor de deseuri, in special privind colectarea gazului si a levigatului si tratarea ulterioara.2.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de supraveghere a lucrarilor de constructie a unui depozit ecologic de deseuri, in valoare de cel putin 5.790.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 19.446 din 23 decembrie 2009.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget propriu si fonduri europene (sub rezerva aprobarii investitiei de catre Comisia Europeana).
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148 int 150, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 52.00.85, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer