Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de audit financiar al proiectului "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Suceava", numar de inregistrare in SMIS - CSNR 20022


Anunt de participare numarul 127900/09.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  DANIEL IOAN RUSU, Tel. 0230-210 148 int.108, Email:  [email protected], Fax:  0230-222 839, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de audit financiar al proiectului "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Suceava", numar de inregistrare in SMIS - CSNR 20022
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de audit financiar al proiectului "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Suceava", numar de inregistrare in SMIS - CSNR 20022
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini care este atasat anuntului de participare publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 139, 459RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii similare/aditionale, in conditiile art. 122(j) al OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
49 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 2700 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala(FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local si Bugetul propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;3.Persoanele juridice romane/straine vor prezenta: a.Cazier judiciar sau echivalent pentru administratori;b.Cazier judiciar al companiei sau echivalent;4.Certificat de atestare fiscala eliberat de M.F.P.;5.Certificat fiscal eliberat de Primarie;6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine; 7.Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006;8.Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta;9.Dovada inscrierii in Registrul Public al Auditorilor din Romania, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau echivalent;10.Certificat constatator eliberat de O.R.C. sau echivalent; 11.Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C.;12.Persoane juridice/fizice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;13.ONG trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;14.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani;
2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 260000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani;
2. Fisa experienta similara;
3.Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect;
4. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru fiecare expert;
5. Declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilor;
6. Informatii privind asocierea;
7. Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin unul sau cel mult 2 (doua) contracte de servicii, in valoare cumulata de minim 130000 lei fara TVA, avand ca obiect auditarea financiara a proiectelor cu finantare europeana;2.Experti principali: Expert cheie 1: Auditor financiar senior / Coordonator echipa audit; Calificari si competente: ?Sa fi absolvit studii economice de lunga durata; ?Sa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA);?Sa detina atestatul de auditor financiar de minim 3 ani;?Sa aibe experienta in auditarea a cel putin 1 proiectpentru autoritati publice cu finantare din fonduri europene. Expert cheie 2: Auditor financiar senior; Calificari si competente: ?Sa fi absolvit studii economice de lunga durata; ?Sa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA);?Sa detina atestatul de auditor financiar de minim 3 ani.?Sa aibe experienta in auditarea a cel putin 1 proiectpentru autoritati publice cu finantare din fonduri europene. Experti cheie 3 si 4: Auditori financiari juniori ?Sa fi absolvit studii economice de lunga durata; ?Sa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA);?Sa detina atestatul de auditor financiar de minim 3 ani.Pentru aceste pozitii se vor prezenta CV-urile persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului - Formularul 7A, in original.Se vor atasa documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor: ? Copii dupa diplome/atestate mentionate in CV-uri;? Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;? Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea , ,Activ? pentru anul 2011 ? copie;? Declaratie pe propria raspundere a auditorului din care sa rezulte ca nu a fost niciodata sanctionat de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13200
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu Axa Prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?, Proiect ?Sistem de management integrat al deseurilor din judetul Suceava?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0230 222 839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer