Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, si Asistenta tehnica din partea proiectantului, in vederea rea


Anunt de participare numarul 72216/19.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MALINI
Adresa postala: SAT MALINI, COMUNA MALINI, JUD. SUCEAVA, Localitatea: Malini, Cod postal: 727350, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Email: [email protected], Fax: 0230537305, Adresa internet (URL): www.primariamalini.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, si Asistenta tehnica din partea proiectantului, in vederea realizarii proiectului integrat: "Retele de canalizare, statii de epurare in satele Malini, Poiana Marului si Paraie, si Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice din comuna Malini, judetul Suceava".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediile ofertantului castigator si autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, si Asistenta tehnica din partea proiectantului, in vederea realizarii proiectului integrat: "Retele de canalizare, statii de epurare in satele Malini, Poiana Marului si Paraie, si achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice din comuna Malini, judetul Suceava".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii integrate de proiectare, consultanta si asistenta tehnica pe durata implementarii investitiei. Este vizata intreaga gama de servicii de consultanta in domeniul managementului investitiei, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului integrat Retele de canalizare, statii de epurare in satele Malini, Poiana Marului si Paraie, si achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice din comuna Malini, judetul Suceava
Valoarea estimativa Lotul 1: Servicii de Consultanta(fara TVA) 116.142 lei-Lotul 2 : Servicii deProiectare(fara TVA) -397.530 Lei
Valoarea estimata fara TVA: 513, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1: Servicii de Consultanta= 2.300 leiLotul 2 : Servicii deProiectare= 7.000 lei, Garantia de buna executie: 5, 5% din val.contrac. pe loturi (faraTVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR , masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declar. privind eligibilitatea - form. 12A,
- declar. privind neincadrarea in prev. art. 181 din ordonanta - form. 12B,
- declar. privind calitatea de participant la procedura - form. 12C,
Pentru pers. fiz./jur. romane: Certif. de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S.Certif. fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor jur. eliberat de Primarie.
- Pentru persoane fiz./jur. straine: alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediulofertantul.Pentru persoane fiz. romane
Autorizatie de functionare / altele echivalente, valabilala data deschiderii ofertelor.Pentru pers. jur. romane:
Certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarilein legaturacu obiectul de activitate, sediul ofertantului precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni, Certif.de inregistrare fiscala emis deO.R.C. (copie legalizata)
Persoane juridice/fizice straine
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / testare oriapartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (Formularul B1)
-Identificare financiara Formular nr B1
- Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente;
-Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani-Lotul 1: Servicii de Consultantaminim 300.000 lei;Lotul 2 : Servicii deProiectare minim 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind dotarile specifice: calculator, software pentru proiectare, copiator, echipament pentru editare (imprimante, plotere, etc), mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectare / ConsultantaOfertantul va face dovada ca are capacitatea de a desfasura in conditii optime serviciile solicitate, avand personal specializat. Formular 12 I si anexa laFormular 12I, Informatii privind dotarile Ofertantii vor face dovada asigurarii minimului de echipamente tehnice, mijloace de transport si licente pentru programe specializate de proiectare pentru a asigura prestarea serviciilor in termenul ofertat.Formular 12 H si anexa la Formular 12H
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
51%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
746/09.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: solicit.scrisa, la sediul Primariei Malini, tel/fax: (+4)0230/537305, achitand sumaa de 300 lei, la casieria institutiei .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 10:30
Locul: Sediul Primariei comunei Malini, comuna Malini, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR, Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala.
Adresa postala: Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214.948, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Malini,
Adresa postala: Localitatea Malini, comuna Malini, Localitatea: Malini, Cod postal: 727350, Romania, Tel.0230/537305, Email: [email protected], Fax: 0230/537305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2009 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer