Licitatie Publica - Contract de servicii de consultanta pentru eleborare tema de concurs pentru "Concurs de solutii pentru amenajare zona Piata Matache "
Anunt de participare numarul 146975/02.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +040 213055530, In atentia: Cons. Jr. Silvia BARBULESCU - director Executiv, Dimitriu Dragos - Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +040 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de consultanta pentru eleborare tema de concurs pentru "Concurs de solutii pentru amenajare zona Piata Matache "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de consultanta pentru eleborare tema de concurs pentru "Concurs de solutii pentru amenajare zona Piata Matache "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71210000-3 - Servicii de consultanta in arhitectura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini.
Procentul de diverse si neprevazute este de 0% din valoarea contractului, iar valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 158, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 14, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie Sau ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Cont depunere : RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 3.000 lei. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 14 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.15, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului fara T.V.A. si se constituie in termen de 14 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr.21 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMMuri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local;Mod de plata : cf. art. 10 din propunerea de contract, parte a Documentatiei de atribuire
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale anuale pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 300.000 lei. I. Persoanele juridice romane vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, situatiile financiare anuale (bilant contabil/cont de profit si pierdere) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie. II. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autentificata/legalizata in limba romana, situatiile financiare anuale/extrase de situatii financiare anuale, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii. In cazul persoanelor juridice straine, la calculul cifrei de afaceri globale anuala se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012. Ofertantii, care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea economico - financiara : In cazul in care ofert.isi demonstreaza situatia econ.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, prin angajament ferm al persoanei respective. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
nformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Operatorul economic sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti cheie care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Personal ce va fi angajat in contract:
a) arhitect/urbanist ? persoana cu studii superioare in domeniul arhitecturii sau urbanismului, cu drept de semnatura conform Legii nr.184/2001 si cu certificat RUR simbol Dz0 ? ?Planuri urbanistice zonale impreuna cu regulamentele locale aferente acestora? conform Hotararii Consiliului Superior al Registrului Urbanistilor din Romania nr. 101/2010.b) specialist/expert urbanism istoric ? specialist/expert atestat de Ministerul Culturii pentru domeniul2 ?Urbanism istoric? conform Ordinului Ministerul Culturii si Patrimoniului National nr. 2495/2010 sau specialist in urbanism certificat RUR simbol G5 ? ?Studii de istorie urbana? conform Hotararii Consiliului Superior al Registrului Urbanistilor din Romania nr. 101/2010.c) specialist/expert tehnic - studii superioare in domeniul constructiilor civile, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru domeniul ?rezistenta si stabilitate? si MCPN pentru domeniul ?consolidare/ restaurare structuri istorice? , conform Ordinului Ministerul Culturii si Patrimoniului National nr. 2495/2010.d) topometrist - persoana autorizata pentru categoria de lucrari ?B? conform Ordinului Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara nr.107/2010.e) specialist inginerie de trafic ? persoana cu studii superioare in domeniul inginerie specializarea Cai Ferate, Drumuri si Poduri si cu experienta in analize de trafic cu relevanta la scara urbana.f) inginer specialistretele edilitare - persoana cu studii superioare in domeniul inginerie specializarea instalatii sau constructii hidrotehnice si cu experienta de proiectare in specialitatea retele edilitare.I. Se vor anexa urmatoarele documente:
a) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, certificatele, atestatele etc. detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor solicitate.Toatecertificatele, atestatele, diplomele, autorizatiile etc. care vor fi prezentate pentru dovedirea indeplinirii cerintelor mai sus mentionate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
b) Orice alte documente necesare pentru dovedirea cerintelor solicitate, acolo unde se solicita experienta in domeniu si nu diplomele, adeverintele, autorizatiile, certificatele etc.
c) Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertelor, completat.II. Pentru fiecare dintre specialistii/expertii care vor fi prezentati se vor atasa: a) Curriculum Vitae (CV), in original, datat si semnat pe fiecare pagina, insotit de Declaratia de disponibilitate. C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul Curriculum Vitae sunt corecte si corespund realitatii?.
b) Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului.Nota: Documentele emise in alta limba decat cea romana se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autentificata / legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Ofertantul va prezenta intelegerile preliminare de subcontractare. Nota1: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractanti. Nota 2: Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului. Nota 3: a)Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica b)Raspunderea contractului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte /parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. c) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale. d) resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Informatii privind asocierea ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea economica si financiara a subcontractantului. Nota 1: In cazul in care oferta comuna este decalarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu perevederile art.44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii). Ofertantul trebuie sa prezinte in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul ISO 9001:2008 sau certificat echivalent emis de organisme nationale sau internationale, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
-Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de cel putin unul dintre asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea, definirea si argumentarea criteriilor relevante care vor fi aplicate pt stabilirea proiectului castigator in cadrul concursului de solutiicare se va organiza pe baza temei de concurs
10%
Descriere: Pentru acest factor de evaluare, comisia va acorda punctajul P(2).
3.
Numarul de seturi de date distincte si relevante propuse pentru elaborarea temei de concurs
10%
Descriere: Pentru acest factor de evaluare, comisia va acorda punctajul P(3).
4.
Numarul de materiale suport grafic relevante care vor fi livrate ca parte integranta a temei de concurs
10%
Descriere: Pentru acest factor de evaluare, comisia va acorda punctajul P(4).
5.
Identificarea si argumentarea riscurilor si vulnerabilitatilor din punct de vedere urbanistic al zonei de studiu
10%
Descriere: Pentru acest factor de evaluare, comisia va acorda punctajul P(5).
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 12:00
Locul: Sediul Municipiului Bucuresti (M.B.), Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Algoritmul de calcul pentru determinarea punctajului total care va fi utilizat este: PT = P(1) + P(2) + P(3) + P(4) + P(5), unde: PT ? punctaj total (maxim 100 puncte);P(1) ? punctajul obtinut pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?;P(2) ? punctajul obtinut pentru factorul de evaluare ?Identificarea, definirea si argumentarea criteriilor relevante care vor fi aplicate pentru stabilirea proiectului castigator in cadrul concursului de solutiicare se va organiza pe baza temei de concurs?;P(3) ? punctajul obtinut pentru factorul de evaluare ?Numarul de seturi de date distincte si relevante propuse pentru elaborarea temei de concurs?;P(4) ? punctajul obtinut pentru factorul de evaluare ?Numarul de materiale suport grafic relevante care vor fi livrate ca parte integranta a temei de concurs?;P(5) ? punctajul obtinut pentru factorul de evaluare ?Identificarea si argumentarea riscurilor si vulnerabilitatilor din punct de vedere urbanistic al zonei de studiu?;Ofertele se vor clasifica in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute.Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale se va face astfel: ?In caz de egalitate de puncte la punctajul general, contractul de achizitie publica se atribuie operatorului economic care a obtinut punctajul cel mai mare la factorul de evaluare ?Pretul ofertei?.?In cazul in care egalitatea se mentine, contractul se atribuie operatorului economic care a obtinut punctajul cel mai mare la factorul de evaluare ?Identificarea, definirea si argumentarea criteriilor relevante care vor fi aplicate pentru stabilirea proiectului castigator in cadrul concursului de solutiicare se va organiza pe baza temei de concurs?.?In cazul in care egalitatea se mentine, contractul se atribuie operatorului economic care a obtinut punctajul cel mai mare la factorul de evaluare ?Numarul de seturi de date distincte si relevante propuse pentru elaborarea temei de concurs?.?In cazul in care egalitatea se mentine, contractul se atribuie operatorului economic care a obtinut punctajul cel mai mare la factorul de evaluare ?Numarul de materiale suport grafic relevante care vor fi livrate ca parte integranta a temei de concurs?.?In cazul in care egalitatea se mentine, contractul se atribuie operatorului economic care a obtinut punctajul cel mai mare la factorul de evaluare ?Identificarea si argumentarea riscurilor si vulnerabilitatilor din punct de vedere urbanistic al zonei de studiu?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² 2 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +040 213055530, Email: [email protected], Fax: +040 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2013 13:37