Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de consultanta si instruire pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020, in cadrul proiectului ?Elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020? ? Cod SMIS 12836


Anunt de participare numarul 114829/31.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia:  Alexandru Cretu, Email:  [email protected], Fax:  0264503300, Adresa internet (URL):  WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de consultanta si instruire pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020, in cadrul proiectului ?Elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020? ? Cod SMIS 12836
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: judetul Cluj
Consiliul Judetean Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de consultanta si instruire pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020, in cadrul proiectului ?Elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020? ? Cod SMIS 12836, finantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Regional ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?. Descriere:
1) Se vor organiza 6 (sase) module de instruire privind planificarea strategica;
2) Se vor organiza 5 workshop-uri pentru elaborarea strategiei;
3) Se va realiza o ancheta sociologica in randul populatiei judetului Cluj;
4) Se vor organiza 5 evenimente de consultare publica
5) Se va elabora si multiplica Strategia de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020;6)Se va elabora si multiplica Ghidul Administratiei Publice Locale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
79300000-7-Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de consultanta si instruire pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020, in cadrul proiectului ?Elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020? ? Cod SMIS 12836, finantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Regional ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?. Descriere:
1) Se vor organiza 6 (sase) module de instruire privind planificarea strategica;
2) Se vor organiza 5 workshop-uri pentru elaborarea strategiei;
3) Se va realiza o ancheta sociologica in randul populatiei judetului Cluj;
4) Se vor organiza 5 evenimente de consultare publica
5) Se va elabora si multiplica Strategia de Dezvoltare a Judetului Cluj pentru perioada 2014-2020;6)Se va elabora si multiplica Ghidul Administratiei Publice Locale
Valoarea estimata fara TVA: 371, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare: 7.400 lei;garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri comunitare-FSE, PODCA, Axa Prioritara 1: ?Imbunatatiri de structura si de proces ale managementului ciclului de politici publice?, Contractul de finantare nr. 211/2.11.2010, Cod SMIS 12836
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala ; Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;Certificatul de inregistrare ;Cazierul fiscal emis de Directia Generala a Finantelor Publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico - financiaraBilantul contabil din ultimii ani ( 2008, 2009 si cel de la 30.06.2010), balanta de verificare pt decembrie 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu suma de 700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
2.Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii
3.Informatii privind capacitatea profesionala:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat, respectiv in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) au indeplinit si au finalizat cu succes 1 contract de achizitie publica care a avut ca obiect servicii de elaborarea de strategii / planuri de dezvoltare, in favoarea unei autoritati locale sau guvernamentale, finantat total sau partial din fonduri nerambursabile, cu o valoare de minim 360.000 lei (valoare fara TVA)2.Certificat SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent.3.sa faca dovada ca pot asigura o echipa formata din minim urmatorul personal de specialitate in pozitii considerate cheie: Manager de proiect, Expert in planificare strategica regionala-coordonator executiv, Expert in planificare si dezvoltare teritoriala, Expert protectia mediului, Sociolog, Economist, Expert in patrimoniu construit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
30%
Descriere: aspectele esentiale incluse in oferta
3.
metodologia de prestare a serviciilor
20%
Descriere:
4.
organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1093/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2011 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European, prin Programul OperationalDezvoltarea Capacitatii AdministrativeAxa Prioritara 1: ?Imbunatatiri de structura si de proces ale managementului ciclului de politici publice?, Domeniul Major de Interventie 1.1. ?Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor de la nivel politico-administrativ?Contractul de finantare nr. 211/2.11.2010, Cod SMIS 12836
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj Serviciul Juridic
Adresa postala:  b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400094, Romania, Tel. 0264-503360, Email:  [email protected], Fax:  0264-503360, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2011 21:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer