Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de curatenie la sediile Garzii Nationale de Mediu


Anunt de participare numarul 142233/01.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA POPA, Tel. +40 3268981/+40 0213262259, In atentia: Mihaela Batrinca, director, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213262259, Adresa internet (URL): www.gnm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de curatenie la sediile Garzii Nationale de Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Pe intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de curatenie atat la sediul principal al Comisariatului General - Garda Nationala de Mediucat si la sediile secundare aferente comisariatelor judetene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de curatenie atat la sediul principal al Comisariatului General - Garda Nationala de Mediucat si la sediile secundare aferente comisariatelor judetene.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum - 12.006 lei Garantia de participare va fi constituita: a) sub forma de scrisoare de garantie bancara-Formular 17, b) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO04TREZ7005005XXX000189, deschis la ATCPMB c) sau prin orice alt instrument bancar de plata. Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare.Neprezentarea garantiei de participare, respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare si de buna executie. Cuantumul garantie de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 5 zile lucratoare, de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea anularii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ti completarile ulterioare. -Formular 1
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator declarat prin oferta (daca este cazul).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr.2.De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator prin referire doar la literele a, c1 si d ale art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere a acestora in limba romana, traducerea fiind realizata de catre un traducator autorizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr.3.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor sau tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante este urmatoarea:
- Ovidiu Constantin Daescu - comisar general al Garzii Nationale de Mediu
- Cristian Voinescu - director, Directia Juridica si Resurse Umane
- Mihaela Batrinca - director, Directia Economica, Achizitii Publice si IT
- Luminita Popa-consilier, SAPITL
-Constantin Gologan - consilier, SAPITL
-Mihaela Negoiasa - Consilier, SFOV
-Alina Elena Catanoiu-consilier SCCCI
-Cristian Mihai Vaduva-consilier SAPITJ
-Eduard Heffner-referent CA
-Ionel Banciulescu-consilier SAPITL4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr. 4In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea ti Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -Formular 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila marcata ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 ? in conformitate cu prevederile art. 185, lit. a), b) dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
b)Formularul nr. 6 - Fisa de informatii generale. Cursul valutar la care se va calcula media anuala a cifrei globale de afaceri trebuie sa fie calculat la cursul valutar al BNR.;c)Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu1.200.000 lei.
Autoritatea contractanta a solicitat cifra medie de afaceri pentru ultimii ani de activitate a operatorului economic in conformitate cu prevederile art. 9 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru urmatoarele considerente:
- cifra de afaceri cuprinde suma totala a veniturilor din opera?iunile comerciale efectuate de firma, respectiv vanzarea de marfuri ?i produse intr-o perioada de timp determinata;
- intrucat, perioada de derulare a contractului ce urmeaza a se realiza este pe toata perioada exercitiului financiar 2013 ?i pe intreg teritoriul Romaniei, este necesara asigurarea ca prestatorul are capacitatea de a sustine pana la efectuarea platii de catre autoritatea contractanta, serviile prestate de acesta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011b)Formularul nr. 6 - Fisa de informatii generale.c)Formularul nr. 6 -Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
b)- CV-uri din care sa rezulte ca ofertantul dispune depersonal calificatin masura sa indeplineasca activitatileprevazute in caietul de sarcini;
c) - Declaratiede disponibilitate;
d)? Fisa de experienta similarae)Ofertantul va prezenta cel putin un document /contract/proces-verbal de receptie/document care sa confirme servicii prestate in valoare de cel putin 600.000 lei.
f)Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii;
g)Formularul nr. 10 - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;;
h)- Lista privind subcontractantii, dupa caz;
i)Informatii privind asocierea- dupa caz. Ofertantul va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asociere;
j)Informatii privind sustinatorul - dupa caz; Ofertantul va prezenta Declaratie de sustinere pe propria raspundere.
Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu art. 193 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere/grup de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu din care sa rezulte ca liderul asocierii are ISO 9001, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte.
Certificarea standardului ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Formularul nr. 7b)Formularul nr. 8c)Formularul nr. 9d)Formularul nr. 18e) cel putin un document /contract/proces-verbal de receptie/document care sa confirme servicii prestate in valoare decel putin 600.000 lei.f)Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii;g)Formularul nr. 10h)Formularul nr. 11 - Lista privind subcontractantii;i)Informatii privind asocierea. Ofertantul va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asociere;j)Informatii privind sustinatorul. Ofertantul va prezenta Declaratie de sustinere pe propria raspundereCertificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalentCertificarea standardului ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 11:00
Locul: Sediul Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, bdul.Unirii nr.78, Bl.J2, sector 3, Bucu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilor numai pr baza de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orice reprezentant al ofertantilor va putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor numai pe baza de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale: autoritatea contractanta va solicita clarificari in vederea transmiterii unei noi propuneri financiare de catre operatorii economici.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Economica, Achizitii Publice si IT, Comisariatul General al Garzii Nationale de Mediu
Adresa postala: B-dul Unirii nr 78, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213268976, Email: [email protected], Fax: +40 213268976, Adresa internet (URL): www.gnm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer