Licitatie Publica - Contract de servicii de dirigentie de santier (sistematizare)
Anunt de participare numarul 29032/21.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Balint, Tel.0214120076, In atentia: Octavian Mirea, Email: [email protected], Fax: 0214120078
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de dirigentie de santier (sistematizare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dirigentie de santier pentru lucrari de sistematizare si amenajare alei intre blocuri (5 zone)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74260000-9 - Servicii privind constructiile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SOS. PANDURISTR.M.CIORANUCAL.13 SEPTEMBRIE;CALEA 13 SEPTEMBRIE(spate);
ALEEA SALAJSOS.SALAJSTR.PRICOPANI;
CAL. FERENTARICAL.RAHOVEISTR.ZAMFIR OLARU-TUTUNARI;
SOLD. CROITORU-CAL.RAHOVEI-STR.VICINA-STR.PECINEAGA
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3094 lei (TVA inclus)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare. La semnarea contractului asocierea trebuie sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE COMPLETATA IN CONFORMITATE CU ART. 181 OUG 34/2006- DECLARATIA DE ELIGIBILITATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ULTIMUL BILANT CONTABIL- SOLVABILITATEA PATRIMONIALA >=CU 30%- LICHIDITATE GENERALA >100%- CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR- CIFRA DE AFACERI >= 464100 LEI- CONTRACTE SIMILARE >=46410 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI- DECLARATII REFERITOARE LA ECHIPAMENTUL TEHNIC, ASIGURAREA CALITATII- INFORMATII REFERITOARE LA PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICAREA PERSOANELOR RESPONSABILE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar depus la casieria ADP Sector 5
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 14:00
Locul: SALA DE SEDINTE ADP sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona ulterior servicii noi similare , de la ofertantul a carei oferte a fost declarata castigatoare in cadrul procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS ADMINISTARTIV SI JURIDIC
Adresa postala: STR. SF. ELEFTERIE, NR. 47-49, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel.0214120076, Fax: 0214120078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 15:32