Licitatie Publica - Contract de servicii de dirigintie de santier pentru obiectivul de investitie "Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia".
Anunt de participare numarul 109283/14.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN GRADINARU, Tel. 0230-210 148 int.150, Email: [email protected], Fax: 0230-222 839;0230-520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de dirigintie de santier pentru obiectivul de investitie "Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe amplasamentul Cetatii de Scaun a Sucevei.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de dirigintie de santier pentru obiectivul de investitie "Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia", cod SMIS 5298, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniu major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini care este atasat anuntului de participare publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 587, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
53 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 6000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 % Buget de stat: 13 % Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante;6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006;8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata;Autorizatie de functionare/altele echivalente in original sau copie legalizata pentru persoane fizice;9.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcifra de afaceri - Fisa de Informatii generale;
2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Informatii privindcifra de afaceri - Fisa de Informatii generale: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 100.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani - Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei;
2.Experienta similara;
4.Informatii privind subcontractantii;
5.Informatii privind asocierea;
6.Certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare, pentru supravegherea unui proiect de reabilitare si/sau consolidare a monumentelor istorice de Categoria A, cu o valoare a lucrarilor de minim 10.000.000 lei, Sau: 2. Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare (dirigentie pentru consolidarea monumentelor istorice) a carui valoare sa fie de cel putin 150.000, 00 lei sau a 3 contracte de servicii similare (dirigentie pentru consolidarea monumentelor istorice) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000, 00 lei, Sau: 3. Ofertantii vor face dovada derularii/finalizarii unui contract de servicii similare (dirigentie pentru lucrari de infrastrutura de o valoare de minim 10.000.000 lei) finantate din Fonduri Structurale.2. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate (experti cheie), respectiv diriginti de santier autorizati in conditiile Ordinului ISC nr. 595/06.08.2007 pentru aprobarea procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, cu modificarile si aprobarile ulterioare, pentru urmatoarele domenii: a)1 ?Produse pentru constructii;b)2 ? Constructii civile, industriale, agricole - 2.3 ? Constructii civile, industriale, agricole de importanta ?B?;c)3 ? Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport cablu - 3.2.De interes judetean;d)6 ? Lucrari tehnico-edilitare - 6.1. Lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si canalizare;e)8 - Instalatii aferente constructiilor din categoriile de importanta A, B, C si D; - 8.1. - Instalatii electrice; 8.2. - Instalatii sanitare si termoventilatii; f)9 - Retele - 9.1 Retele electrice - 9.2 Retele termice si sanitare;g)10 - Consolidari constructii - 10.1. Consolidari constructii ? inclusiv monumente istorice. Pentru monumente istorice autorizatia este valabila numai insotita de atestarea de la Ministerul Culturii si Cultelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 13478 din 8 octombrie 2010 este atasata anuntului de participare publicat pe SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniu major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. (+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 14:57