Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de dirigintie de santier pentru proiectul: "Modernizare DJ 177 Poiana Micului - Sucevita, km 10+000 - 20 +875", judetul Suceava.


Anunt de participare numarul 112933/13.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  GABI-DANIELA RISCA, Tel. 0230-210 148 int.110, Email:  [email protected], Fax:  0230-222.839; 0230-520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de dirigintie de santier pentru proiectul: "Modernizare DJ 177 Poiana Micului - Sucevita, km 10+000 - 20 +875", judetul Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Traseul DJ 177 Poiana Micului - Sucevita, km 10+000 - 20 +875", judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de dirigintie de santier pentru proiectul: "Modernizare DJ 177 Poiana Micului - Sucevita, km 10+000 - 20 +875", cod SMIS 1458, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 - "Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport", Domeniul major de interventie 2.1 - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane - inscusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini care este atasat anuntului de participare publicat in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 45, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 900 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 % Buget de stat: 13 % Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006; 3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata; 4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante; 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006;8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; 9.Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata;Autorizatie de functionare/altele echivalente in original sau copie legalizata pentru persoane fizice; 10.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii similare, prestate in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
2.Fisa experienta similara.
3.Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotari si echipamente tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati.
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
5. Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ? Lista cu expertii cheie propusi, ce pot fi disponibilizati pentru prestarea serviciului.
6.Curriculum Vitae pentru expertii cheie.
7.Declaratii de disponibilitate ? pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului de servicii.
8.Informatii privind subcontractantii.
9.Informatii privind asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii vor face dovada indepinirii in ultimii 3 ani a cel mult 2 contracte de servicii similare, pentru supravegherea unor proiecte de modernizare a drumurilor judetene sau nationale, cu o valoare a lucrarilor cumulata de minim 15.000.000 lei, din care cel putin 1 contract finantat din Fonduri Structurale.Sau: 2. Ofertantii vor face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel mult 2 contracte de servicii similare (dirigentie pentru modernizarea drumurilor judetene sau nationale) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 45.000 lei, din care cel putin 1 contract finantat din Fonduri Structurale.Indeplinirea cerintelor minime referitoare la experienta similara se demonstreaza prin prezentarea unei recomandari / documente constatatoare din partea beneficiarului acelui contract, copie dupa contractul de prestari servicii precum si o copie dupa procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor de investitie.Documente solicitate: - Contractul (contractele) de servicii prezentat ca similar in formularul experienta similara.- Recomandare / document constatator din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca experienta similara, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.-procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor de investitie.3.Dotari minime sociale: -Echipament IT: minim un calculator PC sau un laptop, dotat cu softuri de baza siminim o imprimanta sau echivalent;
- Cel putin un mijloc de transport care sa fie la dispozitia inginerului.4. Personal minim: 1 (un) Diriginte de santier, responsabil cu lucrarile de drumuri si poduri, cerinta - specializare constructii de drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu etc. cu autorizatie de la ISC pentru dirigentie de santier in domeniul drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes judetean, avand autorizatie valabila la data ofertarii; cel putin 8 ani experienta profesionala in domeniul infrastructurii de drumuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17121
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 - "Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport", Domeniul major de interventie 2.1 - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane - inscusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 214 948, Fax:  (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 1, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer