Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de elab.PT si DE, proiect pentru autoriz.exec.lucrarilor de constructii, proiect de organiz.a exec.lucrarilor, verif.tehnica a proiectului asist.tehnica din partea proiectantului, elab.certif.de performanta energetica a cladirilor, do


Anunt de participare numarul 75670/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Oteleanu, Tel.0232/235.100, Email: [email protected], Fax: 0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de elab.PT si DE, proiect pentru autoriz.exec.lucrarilor de constructii, proiect de organiz.a exec.lucrarilor, verif.tehnica a proiectului asist.tehnica din partea proiectantului, elab.certif.de performanta energetica a cladirilor, doc.ce stau la baza emiterii avizelor si acordurilor (doc.PUZ pentru Liceul Ion Holban impuse prin certif.de urbanism), alte elemente care vor fi solic.pe parcursul eval.de catre O.I., REAB.MODERNIZ.SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Romania, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea in limba romanaa urmatoarelor documente:
1. Proiectul de Executie si Detalii de Executiepentru reabilitarea si modernizarea unui numar de 5(cinci) scoli speciale din judetul Iasi:
- Scoala Speciala Constantin Paunescu: - b-dul C. A. Rosetti nr. 11-15, Municipiul Iasi, judetul Iasi;
- str. Brandusa nr. 7, Municipiul Iasi, judetul Iasi;
-Scoala Speciala Targu Frumos, str. Petru Rares nr. 82, orasul Targu Frumos, judetul Iasi;
-Scoala Speciala Ion Holban Iasi, str. Pantelimon Halipa nr. 16, Municipiul Iasi, judetul Iasi;
-Scoala Speciala Trinitas Targu Frumos, str. Petru Rares nr. 37, orasul Targu Frumos, judetul Iasi;
-Liceul pentru elevi cu deficiente de vedere clasele I-XII Moldova Targu Frumos, str. Cuza Voda nr. 24, orasul Targu Frumos, judetul Iasi.2. Proiectul pentru Autorizarea executarii lucrarilor deConstructii (PAC), pentru cele 5 (cinci) scoli speciale3.Proiectul de Organizare a Executiei lucrarilor (POE) pentru cele 5 (cinci scoli speciale.
4. Verificarea tehnica a proiectuluiin toate fazele de proiectare. Verificarea tehnica de calitate a proiectului se va face conform legilor romanesti, respectiv Ordinului nr. 925/1995 al MTCT, Legea 10/1995 (actualizata) si conform Directivei Consiliului UE nr. 89/106/EEC pentru urmatoarele cerinte esentiale :
A1 Rezistenta si stabilitate pentru constructii civile cu structura din zidarie
B1 Siguranta in exploatare pentru constructii civile
C Siguranta la foc
D Igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului
F Protectie impotriva zgomotului
Is Instalatii sanitare
Ie Instalatii electrice
It Instalatii termice
Ig Instalatii gaze
5. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor.
6. Elaborareacertificatelor de performanta energetica a cladirilor (pentru fiecare scoala speciala)
7. Documentatii ce stau la baza emiterii avizelor si acordurilor (Documentatia PUZ pentru scoala speciala Ion Holban impusa prin certificatul de urbanism).
8. Alte elemente care vor fi solicitate pe parcursul evaluarii de catre Organismul Intermediar ; aferente proiectului REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE DIN JUDETUL IASI .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea proiectului tehnic si detaliilor de executie, proiectuluipentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, proiectului de organizare a executiei lucrarilor, verificare tehnica a proiectului asistenta tehnica din partea proiectantului, elaborarea certificatelor de performanta energetica a cladirilor, documentatii ce stau la baza emiterii avizelor si acordurilor (documentatie PUZ pentru Liceul Ion Holbanimpuse prin certificatele de urbanism), alte elemente care vor fi solicitate pe parcursul evaluarii de catre Organismul Intermediar,
aferente proiectului REABILITAREA MODERNIZAREA SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE DIN JUDETUL IASI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 059, 339RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 20.000 leiGarantia de buna executie: 10% din pretul contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Programul multianual Asist.tehnica pentru sprijinirea adm.publ.loc.in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, fin.prin POR 2007-2013, HG 1424/28.11.2007-Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006- Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006-Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat ;
- Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2008) sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani- Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal: -Inginer proiectant inginer constructii civile si industriale Nr. pers.: 5, -Inginer proiectant- inginer instalatiiNr. pers.: 2, -Arhitect Nr.pers: 1, -Verificator proiecte Nr.pers.: 1, -Demonstrarea capacitatii princel putincontract similar prestat in cadrul unor proiecte finantate din fonduri europene, incheiat si finalizat in ultimii trei ani.-Prezentarea cel putin a 1 recomandare sau document constatator din partea beneficiarului, pentru prestarea serviciilor.- ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3450/14.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 09:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul multianual Asistenta tehnica pentru sprijinirea administratiei publice locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate prin Programul Operational Regional 2007-2013 HG 1424/28.11.2007.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu a fost publicata in SEAP din motive obiective tehnice - anexe harti, planse - si se obtine in mod gratuit de la sediul autoritatii contractante, in baza unei solicitari in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN IASI
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.0232/235100 int.491, 492, 493, Email: [email protected], Fax: 0232/214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2009 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer