Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de evaluare a profilelor psihologice vocationale ale elevilor/studentilor


Anunt de participare numarul 124537/27.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PROFILES INTERNATIONAL SRL
Adresa postala:  str. Miraslau nr. 35, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500075, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Creanga, Tel. 0268426336, Email:  [email protected], Fax:  0268422907, Adresa internet (URL):  www.profilesinternational.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridica cu capital privat beneficiara a unui proiect cu finantare nerambursabila
Activitate (activitati)
Altele: activitati profesionale, stiintifice si tehnice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de evaluare a profilelor psihologice vocationale ale elevilor/studentilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de evaluare a profilelor psihologice vocationale ale elevilor/studentilor in sprijinul activitatii de consiliere si orientare scolara si profesionala a acestora in sistemul national de invatamant prin software de evaluare online corespunzator, in cadrul proiectului ?VIA - Vocatie, Interese, Autocunoastere si dezvoltare, drumul catre succesul profesional?, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013 ?Investeste in oameni!?, cod ID 63742
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
79414000-9-Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile fac parte din categoria celor incluse in Anexa nr. 2A la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si sunt incadrate la codurile CPV 79419000-4 ? Servicii de consultanta in domeniul evaluarii; CPV79414000-9 ?Servicii de consultanta in gestionarea resurselor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 487, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 49740 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013BUGETUL DE STATCONTRIBUTIE PROPRIEPlata se va realiza intermen de 30 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul de inregistrare emis de ORC
Certificat constatator emis de ORC eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati de aceeasi natura cu cele care fac obiectul prezentei achizitii
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul local si de stat
Persoane fizice sau juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional/ autorizatie de functionare
documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si care au obiectul de activitate in concordanta cu specificul contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintaobligatorie - prezentarea documentelor prezentate mai jos:
1.Informatii generale conform Formularului 5 care contine date privind cifra de afaceri si profitul net inregistrate in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).2. Bilantul contabil aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010 Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
In cazul in care in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru expertii/ membrii propusi se vor prezenta:
a. O lista cu minim 3 (trei) expertipropusi pentru realizarea serviciilor de evaluare a profilelor psihologice vocationale ale elevilor/studentilor in sprijinul activitatii de consiliere si orientare scolara si profesionala a acestora in sistemul national de invatamant prin softwarede evaluare online corespunzator ? Formularul 10;
b. Curriculum vitae pentru fiecare experturmarind Formularul 8
Pentru a verifica indeplinirea cerintelor pentru fiecare expert cheie propus ofertantul va depune:
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV si alte documente justificative;
c. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, conform Formularului 9, semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie privind pregatirea profesionala: Managerul echipei de proiect trebuie sa aiba : -studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta cu relevanta pentru desfasurarea activitatii ce face obiectul procedurii de achizitie publica.-Experienta de minim 3 ani in evaluari adresateelevilor si studentilor si in realizarea de planuri de consiliere si orientare scolara si profesionala.Membrii in echipa de proiect :1 membru in echipa de proiect trebuie sa aiba: -studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta cu relevanta pentru desfasurarea activitatii ce face obiectul procedurii de achizitie publica.-Experienta de minim 3 ani in evaluari adresateelevilor si studentilor si in realizarea de planuri de consiliere si orientare scolara si profesionala.1 membru in echipa de proiect trebuie sa fie propus pentru realizarea si mentenanta sistemului software de evaluare online aferent realizarii serviciilor de evaluare a profilelor psihologice vocationale ale elevilor/studentilor. Expertulpropus in echipa de proiect detine: studii universitare absolvite cu diploma de licenta in unul din domeniile: stiinte ingineresti electronice, automatice, IT, sau conexe avand minim 3 ani experienta in activitati tehnice de tip IT aferente realizarii software de evaluare.Demonstrarea experientei in activitati tehnice specifica obiectului achizitiei se va face prin declaratie pe proprie raspundere in care se vor mentiona toate atributiile avute in proiectele similare inclusiv datele de identificare ale acestora.Ofertantii, indiferentet de natura lor, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulteca pot pune la dispozitie consultanti cu experienta in evaluare si testare psihoaptitudinala a grupului tinta (elevi/studenti) si, de asemenea, de consiliere si orientare scolara si profesionala a acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2011 11:00
Locul: Adresa autoritatii contractanta, str. Miraslau nr. 35, Brasov, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor insotiti de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ?Investeste in Oameni!?, ID PROIECT: 63742, VIA - Vocatie, Interese, Autocunoastere si dezvoltare, drumul catre succesul profesional
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegalData luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer