Licitatie Publica - contract de servicii de expertiza proiectare si avizare pentru executie
Anunt de participare numarul 31943/12.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Vilceanu Lenuta, Tel.318.05.11, Email: [email protected], Fax: 318.05.54; 3140015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Universitar de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii de expertiza proiectare si avizare pentru executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti
Spl. Independentei nr. 169, sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii ce constau in expertiza, proiectare si avizare pentru executia consolidariicorpuluiC, al cladirii Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 470, 588RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participareGarantie de buna executie - se solicita 5% din Valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale- valabil la dataorganizarii procedurii.
Certificat de atestare fiscala valabil la data organizarii procedurii.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiarcontabil pe ultimii2 aniCifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat EN ISO 9001:2001( ISO 9001 :2000 ) , sau echivalent.2.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari.3.Experienta similara : prezentarea unei liste care sa continainformatii desprecontracte de serviciisimilare.
4. Declaratie privind spatiul de proiectare: locatie, suprafata si dotari, structura profesionala5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate pentru verificare proiecte, asigurarea calitatii, si acoperirea specialitatilor profesionale impuse de specificul contractului.6. Autorizatie pentru verificatorii de proiecte.7. Declaratie privind existenta Departamentului de verificatori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Art. 113 pct. (2) din OUG 34/2006
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Cifra de afaceri;Experienta similara;Decl.privind spatiul de proiectare: locatie, supraf., dotari, structura profesionala.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul oferte
70%
Descriere:
2.
Termen maxim de predare a proiectului integral-45 zile
25%
Descriere:
3.
Termen maxim de plata acceptat de ofertant-60 de zile
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32754
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita la casieria S.U.U.B., iar Documentatia se ridica de la Biroul Achizitiiincepand cu 17.09.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 11:00
Locul: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti , Sala de Consiliu, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. Art. 272 alin.1 si 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL S.U.U.B.
Adresa postala: SPL. INDEPENDENTEI , NR. 169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/3180522;3180511, Fax: 021/3140015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 15:17