Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII DE FORMARE IN MANAGEMENT DE PROIECT SI LIMBA ENGLEZA


Anunt de participare numarul 129932/09.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI-JUDETUL ARGES
Adresa postala:  Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, Judetul Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110011, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIA STEFAN, Tel. 0248223868, Email:  [email protected], Fax:  0248216463, Adresa internet (URL):  www.prefecturaarges.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII DE FORMARE IN MANAGEMENT DE PROIECT SI LIMBA ENGLEZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL ARGES
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FORMAREA IN MANAGEMENT DE PROIECT SI LIMBA ENGLEZA A 250 ANGAJATI DIN ADMINISTRATIA PUBLICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE FORMARE IN MANAGEMENT DE PROIECT SI LIMBA ENGLEZA PENTRU 250ANGAJATI DIN ADMINISTRATIA PUBLICA
Valoarea estimata fara TVA: 535, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 2% 10.500LEI FARA TVA: -7750 LEI FORMARE IN MANAGEMENT DE PROIECT-2750 LEI FORMARE IN ENGLEZAGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI ATRIBUIT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM CONTRACTULUI DE FINANTARE NR 249 INCHEIAT IN 21.01.2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR IV; DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILOR ART.181/OUG NR.34/2006-FORMULAR V; CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ELIBERAT DE ADMINISTRATIA FISCALA U.A.T.UNDE SOCIETATEA ISI ARE SEDIUL SOCIAL;CERTIFICAT IMPOZITE SI TAXE LOCALE;CERTIFICAT PLATA CAS;CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C;IN CAZUL PERSOANELOR JURIDICE STRAINE AU OBLIGATIA SA PREZINTE O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA SI-A INDEPLINIT OBLIGATIILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR ASIGURARILOR SOCIALE.DECLARATIILE VOR FI INSOTITE DE TRADUCERE REALIZATA DE UN TRADUCATOR AUTORIZAT LEGALIZATA DE NOTARUL PUBLIC.IN CAZUL O.N.G-URILOR8/PERSOANE JURIDICE NONPROFIT SE VOR DEPUNE SI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ELIBERAT DE U.A.T.PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL SOCIAL PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR SAU ECHIVALENT;CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PLATA IMPOZITE SI TAXE LOCALE.CERTIFICAT PLATA CAS
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COPII ALE BILANTURILOR CONTABILE AFERENTE EXERCIILOR FINANCIARE 2008, 2009, 2010 VIZATE SI INREGISTRATE DE ORGANELE COMPETENTE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3ANI ESTE MINIM VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI: 535000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA IN ULTIMII 3ANI-FORMULAR 7; INFORMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA SI CALIFICARILE PRESTATORULUI DE SERVICII.DECLARATIE PRIVIND LISTA SUBCONTRACTANTILOR-FORMULAR 8, DECLARATIE PRIVIND LISTA ASOCIATILOR-FORMULAR 8.1, DECLARATII REFERITOARE LA CONDITII DE MUNCA SI PROTECTIEMUNCII-FORMULAR NR.9, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA-FORMULAR NR.10, MODEL C.V.PENTRU MEMBRII ECHIPEI DE FORMARE-FORMULAR NR.11;DECLARATIE DE DISPONIBILITATE-FORMULAR NR.12, DECLARATIE DE ACCEPTARE A CONDITIILOR CONTRACTUALE - FORMULAR NR.13; GRAFIC DE INDEPLINIRE A ACTIVITATILOR-FORMULAR NR.14.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
NIVELUL IMPLICARII MASURAT IN ZILE OM DE EFORT PENTRU MANAGER DE ECHIPA ASISTENT SI FORMATOR
10%
Descriere: EFORT OFERTANT/NIVEL MAXIM OFERTANTX10PUNCTE
3.
ASUMAREA RISCULUI DE INSUCCES INSOLIDAR CU AC
20%
Descriere: PROCENT ASUMATX20PUNCTE/100
4.
NUMAR RISCURI ASUMAT LEGATE DE CONTRACT IDENTIFICATE SI DETALIATE
30%
Descriere: NR.RISCURI AC/TEHNICE/ALTA NATURAX10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
125/ID15284/31.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2011 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2011 12:00
Locul: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE AUTORIZATE SA ASISTE LA DESCHIDEREA OFERTELOR: MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, RESPECTIV REPREZENTANT IMPUTERNICITI DIN PARTEA OFERTANTILOR, CU PREZENTAREA DOCUMENTELOR DE IMPUTERNICIRE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ARGES
Adresa postala:  STR.VICTORIEI, NR 22, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  110017, Romania, Tel. (0248) 219 374, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  (0248) 219 947, Adresa internet (URL):  http: //www.justitie-ag.ro/ca_pit/ca_app/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL ARGES
Adresa postala:  SRT. PIATA VASILE MILEA , NR.1, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  110053, Romania, Tel. 0248223868, Email:  [email protected], Fax:  0248214463, Adresa internet (URL):  www.prefecturaarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer