Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare.


Anunt de participare numarul 41577/18.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBA
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Punct(e) de contact: Ioana-Teodora Coman, Tel.0258-835915, In atentia: Compartimentul Achizitii si investitii, Email: [email protected], Fax: 0258-806235, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Servicile se presteaza la nivel judetean, in cadrul Circumscriptiilor Sanitar-Veterinare de Asistenta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii veterinare privind identificarea si inregistrarea exploatatiei, identificarea si crotalierea animalului, inregistrarea datelor cu privire la animal in formularul de identificare si, ulterior, in SNIIA, completarea ulterioara si inregistrarea in SNIIA a formularelor de miscare sau de declarare eveniment pentru animalele inregistrate in exploatatiile din raza teritoriala a urmatoarelor Circumscriptii Sanitar-Veterinare de Asistenta: C.S.V.A. Abrud, C.S.V.A. Alba Iulia, C.S.V.A. Albac, C.S.V.A. Aiud, C.S.V.A. Almasul Mare, C.S.V.A. Arieseni, C.S.V.A. Baia de Aries, C.S.V.A. Berghin, C.S.V.A. Bistra, C.S.V.A. Blaj, C.S.V.A. Blandiana, C.S.V.A. Calnic, C.S.V.A. Campeni -Sohodol, C.S.V.A. Cenade, C.S.V.A. Cergau, C.S.V.A. Cetatea de Balta, C.S.V.A. Ciugud, C.S.V.A. Craciunelul de Jos, C.S.V.A. Cricau, C.S.V.A. Cugir, C.S.V.A. Daia Romana, C.S.V.A. Dostat, C.S.V.A. Farau, C.S.V.A. Galda, C.S.V.A. Garbova, C.S.V.A. Garda, C.S.V.A. Hoparta, C.S.V.A. Horea, C.S.V.A. Ighiu, C.S.V.A. Intregalde -Benic, C.S.V.A. Jidvei, C.S.V.A. Livezile, C.S.V.A. Lopadea, C.S.V.A. Lunca Mures, C.S.V.A. Lupsa, C.S.V.A. Metes, C.S.V.A. Mihalt, C.S.V.A. Miraslau, C.S.V.A. Noslac, C.S.V.A. Ocna Mures, C.S.V.A. Ocolis -Posaga, C.S.V.A. Ohaba, C.S.V.A. Petresti, C.S.V.A. Pianu, C.S.V.A. Ponor- Rameti, C.S.V.A. Radesti, C.S.V.A. Rametea, C.S.V.A. Rosia de Secas, C.S.V.A. Salistea, C.S.V.A. Sasciori, C.S.V.A. Sancel, C.S.V.A. Santimbru, C.S.V.A. Sebes, C.S.V.A. Stremt, C.S.V.A. Sibot, C.S.V.A. Sona, C.S.V.A. Spring, C.S.V.A. Sugag, C.S.V.A. Teius, C.S.V.A. Tiur, C.S.V.A. Unirea, C.S.V.A.Vadul Motilor, C.S.V.A. Valea Lunga, C.S.V.A. Vidra- Avram Iancu, C.S.V.A. Vintul de Jos, C.S.V.A. Zlatna;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare se va incheia pana la sfarsitul anului 2008, cu posibilitatea suplimentarii prin act aditional pentru anul 2009, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in limita existentei creditelor bugetare cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 620, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare intre 50 RON si 300 RON in functie de fiecare lot in parte. Garantie de buna executie 5% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata contractului de achizitie publica: de la data incheierii contractului pana la data de 31.12.2008, cu posibilitatea prelungirii lui prin act aditional pentru primele 4 luni ale anului 2009, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Completarea Formularului 12B si 12C din documentatie. Certificat constatator si de inregistrare eliberate de Oficiul Registrului Comertului. Atestare profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale-Formularul A
rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, recomandari, informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, informatii referitoare la studii, diplome/adeverinta de absolvent al facultatii de medicina veterinara, atestat de libera practica, cunostiinte necesare operarii pe calculator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
medicilor veterinari cu libera practica
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii sau ordin de plata in contul RO 04TREZ0025009XXX000197 deschis la Trezoreria Alba Iulia.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 12:00
Locul: sediul DSVSA Alba, Alba Iulia, str. Lalelelor, nr.7 A, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor putea asista la deschiderea ofertelor numai pe baza de delegatie sau scrisoare (imputernicire) valabila, emisa de ofertant, semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii si investitii
Adresa postala: str. Lalelelor, nr.7 A, jud.Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Tel.(+40) 0258835915, Fax: (+40) 0258806235
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2008 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer