Licitatie Publica - Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor, servicii de supraveghere, prevenire si control a bolilor la animale
Anunt de participare numarul 34089/28.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel.0264448877, Email: [email protected], Fax: 0264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitar veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de identificare si inregistrare a animalelor, servicii de supraveghere, prevenire si control a bolilor la animale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Circumscriptiile Sanitar Veterinare ale judetului Cluj - 78 loturi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori, neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare.
Servicii de supraveghere, prevenire si control a bolilor la animale si a bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 230, 466.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.12.2007 pana la 30.04.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - in cuantumul stabilit in Fisa de date.Garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata. In cazul declararii castigatoare a ofertei comune, cu desemnare lider si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata de realizare a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Certificate constatatoare, altele echivalente.
Actele constitutive si actele aditionale ale societatii.
Autorizatii de functionare, altele echivalente.
Certificat de inregistrare si certificat constatator eliberat de ORC.
Atestat de libera practica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Profit net pe ultimul an pozitiv.
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Lista principalelor servicii sanitar veterinare similare sau echivalente prestate intr-un an din ultimii 3 ani.
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.
Fisa de informatii privind experienta similara/echivalenta.
Informatii despre studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la caseria DSVSA Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 10:00
Locul: Sediul DSVSA Cluj, Cluj Napoca, Pta. Marasti, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor cap. IX - solutionarea contestatiilor OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul JUridic din cadrul DSVSA Cluj
Adresa postala: Pta. Marasti, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel.0264/445729, Email: [email protected], Fax: 0264/447997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 19:27