Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii de intretinere si testare a sistemelor.


Anunt de participare numarul 33610/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01454 Buzau
Adresa postala: str.Maresal Alexandru Averescu, nr.1-3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Bebi Radulescu, Tel.0744069910, Email: [email protected], Fax: 0238725223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de servicii de intretinere si testare a sistemelor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul UM 02470 Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinerea sistemelor- cod CPV 50324100-3.
servicii de testare a sistemelor-cod CPV 72254100-1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.1)
72254100-1-Servicii de testare a sistemelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinerea sistemelor- conform graficului de intretinere-267 ore pentru anul 2007
Servicii de testarea sistemelor- conform graficului de testare-127 ore pentru anul 2007
Valoarea estimata fara TVA: 20, 711USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2007 pana la 27.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare = 400 lei, constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara, valabila pina la31.11.2007.- garantie de buna executie a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul aprobat al MINISTERULUI APARARII, iar plata se face dupa primirea facturii, prin virament in contul prestatoruilui deschis la Trezoreria Buzau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita declaratia privind eligibilitatea, cea privind neancadrarea in dispozitiile articolului 181 din O.U.G.34/2006, prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de ADMINISTRATIA FINANTELOR PUBLICE, certificatul fiscal emis de Primaria locului sediului ofertantului, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si certificatul unic de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea bilantului financiar-contabil pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin 2 recomandari de la unitati similare ca dimensiuni si clasificare.
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
Declaratia privind resursele si echipamentele tehnice din dotarea operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Contracost la sediul unitatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2007 09:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal al operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In vederea participarii la procedura de achizitie reprezentatii desemnati ai ofertantului trebuie sa detina si sa prezinte autorizatii de access la informatii secrete de serviciu, eliberate de conducatorul acesteia (firma).Executarea contractului este clasificata secret de serviciu.Pentru incheierea si derularea contractului prestatorul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - sa detina autorizatie de securitate emisa de autoritatea desemnata de Ministerul Apararii pentru U.M.02470 Buzau.- anexa de securitate aferenta contractului sa fie avizata de autoritatea desemnata de Ministerul Apararii.- personalul stabilit sa execute activitatile prevazute in contract sa detina autorizatie de access la informatii clasificate minim secret de serviciu pentru U.M.02470 Buzau.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01454 Buzau
Adresa postala: Adresa postala: Bvd.Maresal Alexandru Averescu, nr1-3 , Localitatea: Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238/725003, Email: achizitii_um01454, Fax: 0238/725003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer