Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de management al proiectului ?Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia?, cod SMIS 5298, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turi


Anunt de participare numarul 102514/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIAN GRADINARU, Tel. 0230-210.148 int.150, Email:  [email protected], Fax:  0230-222.839; 0230-520.085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de management al proiectului ?Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia?, cod SMIS 5298, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniu major de interventie 5.1 ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Consiliului Judetean Suceava si pe amplasamentul Cetatii de Scaun a Sucevei.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de management al proiectului ?Reabilitarea Cetatii de Scaun a Sucevei si a zonei de protectie a acesteia?, cod SMIS 5298, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniu major de interventie 5.1 ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 815, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 16000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %Buget de stat: 13 %Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;8.Persoane juridice /fizice straine, Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindcifra de afaceri - Fisa de Informatii generale;
2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 1500000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei;2.Experienta similara; 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate) de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si Lista cuprinzand echipamentele tehnice;4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;5.Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ? Lista cu expertii cheie propusi - ce poat fi disponibilizati pentru prestarea serviciului; 6. Curriculum Vitae pentru expertii cheie;7.Informatii privind subcontractantii;8.Informatii privind asocierea;9.Certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent;10.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;11.certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Dovada finalizarii in ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare, pentru implementarea unui proiect de infrastructura publica, finantat din fonduri nerambursabile europene, iar Contractul de lucrari sa fie de cel putin 30000000 lei RON fara TVA, si a caror lucrari de investitie sa fie finalizate.2.Personal - experti cheie: 1.Coordonator implementare/Manager de Proiect: a)Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta.b)Experienta profesionala generala de minim 10 ani.c)Experienta profesionala specifica in elaborarea/ implementarea/evaluarea proiectelor co-finantate de UE si/sau institutii finantatoare internationale de minim 5 ani. d)Experienta in coordonarea unei echipe de implementare si/sau consultanta in managementul proiectului. e)Experienta in implementarea a minim 3 proiecte de infrastructura publica, co-finantate de UE sau institutii finantatoare internationale, dintre care cel putin un proiect finalizat, cu o valoare a investitiei de minim 15000000 lei RON fara TVA si in care a avut calitatea de coordonator implementare/manager proiect. f)Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor cu finantare externa sau dupa caz absolvirea cursurilor in domeniul Managementului de Proiect.2. Consultant tehnic - trebuie sa indeplineasca conditiile cerute in documentatia de atribuire;3. Consultant financiar- trebuie sa indeplineasca conditiile cerute in documentatia de atribuire;4. Consultant achizitii- trebuie sa indeplineasca conditiile cerute in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 8.209 din 18 iunie 2010, este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013.Axa prioritara5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1 ? Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 214 948, Fax:  (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer