Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Reabilitare strazi, pod si pasaj, modernizare parcuri si creare statii modulare de transport public in comun in Municipiul Suceava?, cod SMIS 13216, in cadrul Programului Operational Reg


Anunt de participare numarul 105150/03.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Chiru, Tel. 0230-212696, interior 167, Email:  [email protected], Fax:  0230-520593, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Reabilitare strazi, pod si pasaj, modernizare parcuri si creare statii modulare de transport public in comun in Municipiul Suceava?, cod SMIS 13216, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Primariei Municipiului Suceava, la sediul prestatorului si in teren, pe amplasamentul unde se va derula implementarea proiectului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de management pentru implementarea proiectului ?Reabilitare strazi, pod si pasaj, modernizare parcuri si creare statii modulare de transport public in comun in Municipiul Suceava?, cod SMIS 13216, in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 830, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 16600 lei;garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35 %Buget de stat: 17, 65%Buget Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind eligibilitatea;
2.Decl. privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;
3.Decl. privind calitatea de participant la procedura;
4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
-persoane juridice/fizice romane: Certif. de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie.
-persoane juridice/fizice straine: se va prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contrib. catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante;5.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
-pt.persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata si Certificat de inmatriculare-in copie;
-pt. persoane fizice romane: Autorizatie de functionare, precum si orice alt act, document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.-pt.persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcifra de afaceri-Se va prezenta Fisa de Informatii generale cu mentionarea cifrelor de afaceri pentru ultimii 3 ani. Cifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv;
2.Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in copie.Pentru persoanele fizice/juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil (copie), inregistrat la organele competente in tara respectiva sau un Raport de Audit pentru anul fiscal 2009 elaborat de o firma de specialitate acreditata. In cazul operatorilor economici straini Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) va fi de minim 1.500.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei;2.Experienta similara ;3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate) de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si Lista cuprinzand echipamentele tehnice;4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;5.Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ? Lista cu expertii cheie propusi ce pot fi disponibilizati pentru prestarea serviciului solicitat;6.Curriculum Vitae pentru expertii cheie ;7.Informatii privind subcontractantii;8.Informatii privind asocierea;9.Certificat privind sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent;10.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;11.Certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cerinta minima obligatorie experienta similara: Ofertantii vor face dovada derularii in ultimii 3 ani a unui contract de servicii similare , incheiat pentru implementarea unui Contract de finantare semnat intre MDRT prin AM POR si un Beneficiar (organism public sau privat) si finantat prin Programul Operational Regional.-Cerinte minimepersonal-experti cheie: 1.Coordonator implementare/Manager de Proiect: a) Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta.b) Experienta profesionala generala de minim 10 ani.c) Experienta profesionala specifica in elaborarea/ implementarea/evaluarea proiectelor co-finantate de Uniunea Europeana si/sau institutii finantatoare internationale de minim 5 ani.d) Experienta in coordonarea unei echipe de implementare si/sau consultanta in managementul proiectului.e)Experienta in implementarea proiectelor co-finantate de Uniunea Europeana sau institutii finantatoare internationale, dintre care cel putin un proiect finalizat si in care a avut calitatea de coordonator implementare/ manager proiect.f) Cunoasterea mecanismelor de implementare a proiectelor cu finantare externa sau dupa caz absolvirea cursurilor in domeniul Managementului de Proiect.2.Consulant tehnic-trebuie sa indeplineasca conditiile impuse in documentatia de atribuire.3.Consultant financiar-trebuie sa indeplineasca conditiile impuse in documentatia de atribuire.4.Consultant achizitii-trebuie sa indeplineasca conditiile impuse in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Suceava, Blvd. 1 Mai nr. 5A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013.Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiioor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str Stefan Cel Mare, nr 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230216321, Email:  [email protected], Fax:  0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Suceava-Serviciul contencios Adm.-juridic
Adresa postala:  B-dul 1 Mai, nr 5A, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720024, Romania, Tel. 0230212696, Email:  [email protected], Fax:  0230520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer